Hoppa till innehåll

Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?


Rekommendera inlägg

jag är visst lvl 51 din jäkla noob och du har inte ens spelet så säg inte innan du får en skott i skallen.

Jag sa att jag äger dig i alla FPS-spel, jag sa inte att jag har MW2, men om jag hade det skulle du inte ens hinna bli spawnad.

hahaha säkert noob aså du är en noob!!!! du tror det du vet inte ens hur grymt jag kommer äga dig. och föresten jag är inte lvl 51 utan jag är lvl 52 haha sorry noob du har inga skills mot mig noob. du har ingen chans. för att jag kommer spränga hella dig.

Att du använder ordet "noob" i varje mening visar hur patetisk du är.

 

aså först av allt skaffa cod mw2 innan säga att du äger mig tönt. du har ingen chans mot mig noobis.

 

Jag ser att du har utvecklat noob till noobis, det visar vilket ynkligt ordförråd du har.

Lär dig stava innan du börjar skriva!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag är visst lvl 51 din jäkla noob och du har inte ens spelet så säg inte innan du får en skott i skallen.

Jag sa att jag äger dig i alla FPS-spel, jag sa inte att jag har MW2, men om jag hade det skulle du inte ens hinna bli spawnad.

hahaha säkert noob aså du är en noob!!!! du tror det du vet inte ens hur grymt jag kommer äga dig. och föresten jag är inte lvl 51 utan jag är lvl 52 haha sorry noob du har inga skills mot mig noob. du har ingen chans. för att jag kommer spränga hella dig.

Att du använder ordet "noob" i varje mening visar hur patetisk du är.

aså först av allt skaffa cod mw2 innan säga att du äger mig tönt. du har ingen chans mot mig noobis.

 

Jag ser att du har utvecklat noob till noobis, det visar vilket ynkligt ordförråd du har.

Lär dig stava innan du börjar skriva!

 

och du säg inte att du äger nån när du har inte spelet.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

och du säg inte att du äger nån när du har inte spelet.

Jag gör ju det B)

Svara på mina PM, din fegis.

 

säkert din hater du har inte spelet din tönt skaffa spelet då kommer du få mycket med stryk.

 

Jag äger er båda i FPS ;D

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

och du säg inte att du äger nån när du har inte spelet.

Jag gör ju det B)

Svara på mina PM, din fegis.

säkert din hater du har inte spelet din tönt skaffa spelet då kommer du få mycket med stryk.

 

Jag äger er båda i FPS ;D

 

återgå till syftet med tråden och diskutera inte vem som är bäst i fps

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Omfg, Ps3games du är ju fanimej min idol, Kan inte stava, Helt jävla dum i huvet, Finns det något bättre? :D

käften de du som är dum i huvudet snacka jag ens med dig? och du kallar ju dig själv för crazyshit då är du cp.

 

Wtf? vad har Crazyshit med cp att gör? :S Cp är en sjukdom och har inte något med Crazyshit att göra :o
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...