Kör dungeons på wow med min nya Tauren Druid (Restoration) och försöket att få mera gear.
Senare kör man såklart lite TF2 :)
Kör dungeons på wow med min nya Tauren Druid (Restoration) och försöket att få mera gear.
Senare kör man såklart lite TF2 :)
Tar en paus från Skyrim och spelar lite TF2.
Väntar otåligt på Saints Row 3. Hur ska jag överleva en hel vecka till?
Kör crossover i Monaco. (DiRT 3)
Cruisar omkring med mitt terrängfordon i Minecraft och utforskar världen.
Spelar Skyrim så mycket jag bara har tid med. Det är fan nästan Baldur's Gate 2-klass på detta.
Gör Skyrim fritt från Imperial-svinen.
Roar mig genom att sätta hinkar över huvudet på folk jag möter i Skyrim, för att sedan FUS ROH DAH iväg dem.
Har precis utforskat klart i stort sett hela min map i minecraft. Det fanns inte så mycket spännande där ute trots allt. :(
↗ till inläggetGör Skyrim fritt från Imperial-svinen.
Detta.
Kör Skyrim och är lite sådär smått ond. Men det är kul. :D
Min Nord är badass.
Laddar ner massa ragdolls till Gmod.
Spelar Black Ops & FIFA 11 (lär bli 12 snart) på PS3. Har även MW3, men den ogillas skarpt :\
Springer runt och leker ninja i skyrim.
Springer runt som en kvinna med gigantiska bröst och slår ihjäl furries med min stora lila dildo i Saints Row 3.
Helt underbart spel.
↗ till inläggetHar precis utforskat klart i stort sett hela min map i minecraft. Det fanns inte så mycket spännande där ute trots allt. :(
jag tycker den kartan påminner lite om vinter i europa.
först snö, sedan kommer det skog, efter det kommer ett stort hav, och sedan längst ner är det öken :P
ontopic: försöker installera Technic Pack till Minecraft
↗ till inläggetFast tyvärr är ju centraleuropa mest upodlad åkermark. Skog finns det mest i Norden ner till typ Värnen tyvärr. =/ Men ja, det är en jävla massa skog på min karta, det är fan nästan omöjligt att ta sig fram, t.o.m. med terrängfordon. Havet i söder är faktiskt rätt jävla stort, särskilt för att vara 1.7.3. innan de stora biomes.jag tycker den kartan påminner lite om vinter i europa.
först snö, sedan kommer det skog, efter det kommer ett stort hav, och sedan längst ner är det öken :P
ontopic: försöker installera Technic Pack till Minecraft
Säg till om du behöver hjälp med technic pack.
technic pack är snart installerat tack vare Dave :D
Bygger ut min rubber tree farm sakta men säkert och automatiserar min kaktusfarm i Minecraft.
Kör MW2 med ryssarna.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in