↗ till inläggetLel, Teemo är inte gay ^^ Finns extremt många mer champions som är mycket mer.
som vilka?
ontopic: försöker komma lära mig spela Jinx på riktigt...går sådär...
↗ till inläggetLel, Teemo är inte gay ^^ Finns extremt många mer champions som är mycket mer.
som vilka?
↗ till inläggetsom vilka?
Taric och Ezreal.
Spelar dead Space 2
Spelade precis med lagkamrater och motståndare som inte förstår hur man avslutar ett League of Legends-game
↗ till inläggetSpelade precis med lagkamrater och motståndare som inte förstår hur man avslutar ett League of Legends-game
på den servern hamnar du.
Haha, kan låta trist men för tillfället har jag fastnat för ett enkelt kanin skutt spel på min surfplatta.
enkelt men ändå svårt... och addikterande. jump&run heter det, spelar på iPadden men tror spelet finns för android me.
2048, behöver jag säga mer?
↗ till inläggetDe flamar inte, de är bara efterblivna.på den servern hamnar du.
Ontopic, försöker köpa alla runor jag behöver till lol
↗ till inläggetDe flamar inte, de är bara efterblivna.
Ontopic, försöker köpa alla runor jag behöver till lol
men åååhh han menade ju dig -.-
↗ till inläggetMisstänkte det, men jag var för osäker.men åååhh han menade ju dig -.-
Och jag har aldrig flamat under en match.
Kom nyligen upp i rank på league dock inget intressant.
↗ till inläggetDivisions- eller levelrank?Kom nyligen upp i rank på league dock inget intressant.
Behöver bara 4IP kvar innan jag har köpt de runor jag behöver, samt insåg att det är väldigt lätt att vända en lol-match.
↗ till inläggetHerregud självklart division!Divisions- eller levelrank?
Behöver bara 4IP kvar innan jag har köpt de runor jag behöver, samt insåg att det är väldigt lätt att vända en lol-match.
Förlorade precis ett promotion game i LoL. Så måste vinna 2 i rad nu.
Spelar det extremt beroendeframkallande Advance Wars på Wii U.
Man tycker ju att folk bör ha lärt sig hur man spelar BF3 efter 2½ år, men nä, jag ska alltid behöva trycka upp laget för att de ska förstå att försvar inte är det bästa anfallet.
Förlorade nyss en ranked 3v3 med mer kills än motståndarna, trist ap carry.
Försöker få så många assignments som möjligt gjorda i BF3. En var där jag skulle få en 350 meter headshot med L96. Får en 491 meters headshot med JNG-90.
Rockade loss för hårt i Rock Band 3 så att min trumpedal gick sönder.
Vila i frid min kära pedal. 2008 - 2014
(Dock så fungerar den fortfarande om man håller ner bakdelen av den med hälen och stampar med framsidan av foten)
Testar att slå mitt rekord i AP stacks.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in