YO! B) Undrar om någon vet var man laddar ner(GRATIS) converter som gör vanliga filmer till Ipod nano filmer??
Har sett att det går, men vet ej hur... :(
Jag är tacksam med ett bra svar! :P
YO! B) Undrar om någon vet var man laddar ner(GRATIS) converter som gör vanliga filmer till Ipod nano filmer??
fel forum...
Flyttar.
↗ till inläggetYO! B) Undrar om någon vet var man laddar ner(GRATIS) converter som gör vanliga filmer till Ipod nano filmer??
youtube downloaders converter funkar också bra. finns en guide är på forumet.
↗ till inläggetAsså du tror att du alltid ska få allting serverat på silverfat. Det är f*n inte svårt att söka på google eller är det det? Sluta göra onödiga trådar, sök på google först innan du gör en ny tråd!YO! B) Undrar om någon vet var man laddar ner(GRATIS) converter som gör vanliga filmer till Ipod nano filmer??
Använd ImTOO iPod Movie Converter. Denna video omvandlare är tillgänglig för Macintosh-datorer, PC och stöder de flesta videoformat som ingångskälla. Ladda ner programmet och dubbelklicka på den för att köra installationsguiden. Öppna programmet och välj "iPod 640x480" som upplösning för din video i "Profiler"-avsnittet. Klicka på mapp-ikonen längst upp i programmet, välja den video du vill konvertera och klicka på "Record"-knappen för att konvertera video.
↗ till inläggetAnvänd ImTOO iPod Movie Converter. Denna video omvandlare är tillgänglig för Macintosh-datorer, PC och stöder de flesta videoformat som ingångskälla. Ladda ner programmet och dubbelklicka på den för att köra installationsguiden. Öppna programmet och välj "iPod 640x480" som upplösning för din video i "Profiler"-avsnittet. Klicka på mapp-ikonen längst upp i programmet, välja den video du vill konvertera och klicka på "Record"-knappen för att konvertera video.
Tror att snubben redan har löst det? Trots allt 10 månader sedan.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in