undrar om det är säkert att handla där ifrån? support m.m?
Komplet.se
↗ till inläggetJa det är säkert att handla från komplett fär jag har handlat där mycketundrar om det är säkert att handla där ifrån? support m.m?
↗ till inläggethar du fått bra support om det har varit ngt då??↗ till inläggetJa det är säkert att handla från komplett fär jag har handlat där mycketundrar om det är säkert att handla där ifrån? support m.m?
↗ till inläggethar du fått bra support om det har varit ngt då??↗ till inläggetJa det är säkert att handla från komplett fär jag har handlat där mycketundrar om det är säkert att handla där ifrån? support m.m?
Ja du kan lita på dom. Snabba leveranser och bra kund support. Jag ringde dom efter att jag hade köpt pc i delar och hade problem med att få moderkortet att funka. Fick steg för steg hjälp :).
Komplett är garanterat säkert.
Dessutom måste de nog ha de snabbaste leveranserna som finns.
Beställ idag, få saken imorgon, senast i övermorgon.
Ja, Komplett är ett stort internetföretag här i Sverige.
Bäst support, lager och leverans. Priserna är inte de bästa men det får man stå ut med.
↗ till inläggetpriserna duger ;)Bäst support, lager och leverans. Priserna är inte de bästa men det får man stå ut med.
↗ till inlägget↗ till inläggetpriserna duger ;)Bäst support, lager och leverans. Priserna är inte de bästa men det får man stå ut med.
Inte jämfört med datorbutiken.
↗ till inlägget↗ till inläggetBäst support, lager och leverans. Priserna är inte de bästa men det får man stå ut med.
priserna duger ;)
som gick i konkurs :(
↗ till inlägget↗ till inläggetBäst support, lager och leverans. Priserna är inte de bästa men det får man stå ut med.
priserna duger ;)
fast en eller två extra hundralappar är inte så farligt om det är bra support tycker jag.
priserna duger ;)
fast en eller två extra hundralappar är inte så farligt om det är bra support tycker jag.
Just det. Och att få grejerna efter en eller två dagar istället för konkursgångna Datorbutikens ibland flera veckors väntetid är klockrent.
Inet.se är motsvarig komplett.se och enbart säljer i Sverige och som dessutom har lägre priser på det mesta. Supporten är bäst just som komplett.se
↗ till inläggetNja, kanske inte så snabbt.Komplett är garanterat säkert.
Men Komplett.se är definitivt den bästa butiken för elektronik!
9/10!
↗ till inläggetHaha jo om det finns i lager.↗ till inläggetNja, kanske inte så snabbt.Komplett är garanterat säkert.
9/10!
priserna duger ;)
Som är tillbaka ;>
Se nyheterna på startsidan.
priserna duger ;)
Som är tillbaka ;>
OMG WTF YEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH WOOOOOOOOOOOOO!!!!!!! WOOHOOOO
↗ till inläggetHaha jo om det finns i lager.↗ till inläggetKomplett är garanterat säkert.
Nja, kanske inte så snabbt.
9/10!
Jahapp inte dom gånger jag har beställt. Men snabbt går det iaf
↗ till inlägget↗ till inläggetKomplett är garanterat säkert.
Nja, kanske inte så snabbt.
9/10!
Haha jo om det finns i lager.
Jahapp inte dom gånger jag har beställt. Men snabbt går det iaf
Beros ju på när du beställer...det skickas ju inte på helger eller tillexempel jul och nyår.
priserna duger ;)
Som är tillbaka ;>
OMG WTF YEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH WOOOOOOOOOOOOO!!!!!!! WOOHOOOO
http://www.datorbutiken.com/ "it makes your day".
Om de kommer hålla sig levande vore ju bra. Mindre kul om de skulle försättas i konkurs titt som tätt. De har inte heller bra priser längre. Förut var de aldrig dyrare än komplett på något de hade vad jag minns.