Har lite blandat musik, mest 70, 80 och 90tal dock.
Tycker för övrigt att Spotify är fruktansvärt Dåligt! Jag kunde inte ens hitta en tredjedel av de låtar jag hade på mina favoriter på Youtube.
Har lite blandat musik, mest 70, 80 och 90tal dock.
Tycker för övrigt att Spotify är fruktansvärt Dåligt! Jag kunde inte ens hitta en tredjedel av de låtar jag hade på mina favoriter på Youtube.
Youtube är skoj. Spotify hade inte priestess :o iTunes är bäst, eftersom man skaffar bara musikfilen och sen har man den .. :wub:'
But, spotify var rätt kul, hittade låtar jag inte fått tag på ännu till min musikmapp : D
↗ till inläggetHar lite blandat musik, mest 70, 80 och 90tal dock.
det e ju mest mainstream men ja har hittat en hel del musik som är hyffsat okänd ;q
↗ till inlägget↗ till inläggetHar lite blandat musik, mest 70, 80 och 90tal dock.
det e ju mest mainstream men ja har hittat en hel del musik som är hyffsat okänd ;q
Vem gör inte det på Spotify?
↗ till inlägget↗ till inläggetHar lite blandat musik, mest 70, 80 och 90tal dock.
Vem gör inte det på Spotify?
göran
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in