Hoppa till innehåll

Blogg


TiredRacoon
 Dela

Rekommendera inlägg

Isåfall behöver vi inte ha presentation heller, alla kan göra en Lunarstorm-användare ch skapa presentation och ha en länk i sin signatur.

Jaa va är poängen med att ha en användare man kan ju bara skriva sitt inlägg på fuska.nu och länka hit istället :o Seriöst Aircon du inser ju själv skillnaden, att ha en presentation är ju en funktion som varje medlem använder (eller ja de flesta iaf). Sen uppfyller ju faktiskt presentationen en funktion, man får oftast reda på lite av vad personen har för spel (om dom har lagg till dom) man ser ibland va det gör och vad det tycker om olika saker.

 

Till att börja med GRATTIS EmanuelEnberg jag har fått se det första vettiga inlägget från din sida :o

 

Jag håller till och med dig, man kan lika gärna skapa en blogg på en separat sida och länka den. Anledningen är att jag skulle gissa på att de som är mest aktiva idag inte har ett behov av att ha en blogg som alla "fuskare" läser, men om det nu skulle vara så att det dyker upp ett 30-40 användare nu med en blogg länk på sin sida (som också är aktiva på fuska) så skulle det inte vara en dum idé.

 

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...