Kuzune Skrivet 9 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2009 f*n fastnade på på hard på GH och klarar inte slash, men alla andra låtar på gh kan jag på hard.Nu handlar den här tråden om riktiga instrument, så gå hit om du vill prata om dina GH bravader. Hur som helst, lärde mig Tears In Heaven - Eric Clapton för nån dag sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 9 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2009 f*n fastnade på på hard på GH och klarar inte slash, men alla andra låtar på gh kan jag på hard.Nu handlar den här tråden om riktiga instrument, så gå hit om du vill prata om dina GH bravader. Hur som helst, lärde mig Tears In Heaven - Eric Clapton för nån dag sen. haha! men isåfall så va min senaste lärda låt holy diver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 HAve you ever seen the rain :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Enter sandman intro. Vet hur man spelar det, kan inte spela det så j*vla snabbt dock. Men det går framåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sse Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 so waht pink på el gitar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 One. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 One.Samma här. Allt fram till sista delen i all fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 castlevania - bloody tears Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 eyeless-SlipKnoT (gitarr) håller på att lära mig BMTH-Chelsea smile Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 One.Samma här. Allt fram till sista delen i all fall. Indeed. Lyckats lära mig till sista refrängen, sen... Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 Jag kan typ bara introt och refrängen ;P Kan någon länka en sida med lite låtar som man kan lära sig. Någon länkade en sida som hette morphis eller något förut. Det fanns en lista där med ca 10 låtar som man kunde lära sig där. Någon som kan nån sida där det redan finns en färdig lista med lite "lätta nybörjarlåtar"? :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 http://www.ultimate-guitar.com/forum/showt...d.php?t=1050564 http://www.justinguitar.com/index.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.