↗ till inläggetdet laggar fotfarande ändå.Vadå samma sak.
Css Laggar!
↗ till inläggetHar du följt mitt tips? Det var det enda som fugnerade för mig, hade EXAKT samma problem↗ till inläggetdet laggar fotfarande ändå.Vadå samma sak.
↗ till inläggetHar du följt mitt tips? Det var det enda som fugnerade för mig, hade EXAKT samma problem
ja gjorde det 2 gånger. :(
↗ till inlägget↗ till inläggetVadå samma sak.
det laggar fotfarande ändå.
Har du följt mitt tips? Det var det enda som fugnerade för mig, hade EXAKT samma problem
ja gjorde det 2 gånger. :(
Hmm... segt!
vad segt?
Försök omprogramera hela din dator. Formatera alltså, finns säkert något som är skadligt på din dator och därför segar/laggar det.
↗ till inläggetFörsök omprogramera hela din dator. Formatera alltså, finns säkert något som är skadligt på din dator och därför segar/laggar det.
wat
OnT: Eftersom det inte hjälper att sänka upplösning och grafikinställningar så gissar jag på att det är din uppkoppling till servern som strular... Har du öppnat alla portar i brandväggen och sett till att CS:S inte är blockat?
↗ till inläggetBumap Ja jag har kollat med brandväggen.↗ till inläggetFörsök omprogramera hela din dator. Formatera alltså, finns säkert något som är skadligt på din dator och därför segar/laggar det.
wat
OnT: Eftersom det inte hjälper att sänka upplösning och grafikinställningar så gissar jag på att det är din uppkoppling till servern som strular... Har du öppnat alla portar i brandväggen och sett till att CS:S inte är blockat?
funake ej forfarande,hjälp?
Prova att köra utan brandvägg alls.
Ta bort alla skins, det brukar skapa lagg för vissa.
↗ till inläggetJa stängde av brandväggen samma skitProva att köra utan brandvägg alls.
Och har inga skins.
↗ till inlägget↗ till inläggetJa stängde av brandväggen samma skitProva att köra utan brandvägg alls.
Och har inga skins.
Ner- eller uppladdning kan ligga och störa i bakgrunden. :)
Ta bort din router och testa om du har en router.
↗ till inläggetNej, fick router 3 veck och detta problemet har jag haft över 2 månader.Ta bort din router och testa om du har en router.