JonteFire2 Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 När jag trycker på msn-ikonen så kommer den inte fram förräns om kanske 5 minuter och då funkar det inte att logga in heller.. När jag trycker på kryss-knappen så kommer det bara fram en "Avsluta nu"-ruta. Vad är det som är fel?? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 ngt är har blivigt fel i pogramet. avinstallera och installera om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 8 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Jag har gjort det nu men det funkar ändå inte!! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Jag har gjort det nu men det funkar ändå inte!! :(Är det bara Messenger som är segt? Inte något annat program också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Testa döda msnmsgr.exe genom att göra ctrl+akt+delete. Sen kan du starta MSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 9 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Det har typ rättat till sig nu.. (det där med att jag trycker på ikonen. nu kommer det fram direkt, eller ja, det tar några sekunder till den kommer fram) men när jag har sättit på datorn så går det inte att trycka där direkt utan det kommer fram en avsluta nu ruta och nu när jag är inne på msn så stannar plötsligt hela skiten!! mitt i när jag chattar med en så står det helt stilla och när jag trycker på krysset så kommer det upp en avsluta nu ruta.. jag vill verkligen inte ha det såhär!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 10 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Testa döda msnmsgr.exe genom att göra ctrl+akt+delete. Sen kan du starta MSN. hur då döda msnmsgr.exe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Testa döda msnmsgr.exe genom att göra ctrl+akt+delete. Sen kan du starta MSN. hur då döda msnmsgr.exe? Ctrl + Alt + DeleteDå kommer Taskmanager fram, eller Aktivitetshanteraren som det heter på svenska. Ta fram Processer Sedan tryck på msnmsgr.exe och tryck på Avsluta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 10 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Testa döda msnmsgr.exe genom att göra ctrl+akt+delete. Sen kan du starta MSN. hur då döda msnmsgr.exe? Ctrl + Alt + DeleteDå kommer Taskmanager fram, eller Aktivitetshanteraren som det heter på svenska. Ta fram Processer Sedan tryck på msnmsgr.exe och tryck på Avsluta nej det kmr bara fram en ruta med de program som jag har på.. inga flikar eller nånting Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Dubbelklicka där flikarna ska vara så kommer dom fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Du kan alltid pröva avinstallera MSN sedan installera det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 (redigerat) Du kan alltid pröva avinstallera MSN sedan installera det igen.Han har redan testat det, om du hade läst tråden innan du postar ett meddelande hade du förstått det. Redigerat 11 Januari 2009 av ForlorN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.