Mandarin Skrivet 5 April 2004 Rapport Skrivet 5 April 2004 När jag ska spela Call of Duty kommer jag inte längre än efter filmen. Då står det: _____________________________________________ Microsoft Visual C++ Runtime Library X _____________________________________________ Runtime Error ! C:\Program\Call of Duty\CODSP.exe Abnormal program termination _____________________________________________ Så ser det ut. För min brors dator fungerar det men inte på min. Och våra datorer är exakt lika bra. VAD ÄR DET FÖR FEL ?? Citera
Mandarin Skrivet 5 April 2004 Författare Rapport Skrivet 5 April 2004 Ja jag har ominstallerat det 2 gånger !! Citera
Gäst Soffan Skrivet 5 April 2004 Rapport Skrivet 5 April 2004 Kolla på fodralet om du behöver något specielt program... Citera
Mandarin Skrivet 5 April 2004 Författare Rapport Skrivet 5 April 2004 Men min bror har inget program som inte jag har. Och det fungerar ju för honom !! Citera
Mandarin Skrivet 5 April 2004 Författare Rapport Skrivet 5 April 2004 Hmmm... Min kompis sa att jag skulle ställa in nåt på grafikkorts inställningarna. Men vad ska jag isåfall ställa in ?? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.