Hoppa till innehåll

Spelkaraktärer!


The Moose

Rekommendera inlägg

Gaz och Price från Call of Duty 4 är ju rätt sköna. Jag vart lite förvånad över över att se Price igen efter att ha förlorat han på ett tyskt krigsfartyg ute i Atlanten i CoD 1. Men det var kul att spelskaparna använde en figur från ett tidigare spel.

Redigerat av Darkdevil
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 161
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gaz och Price från Call of Duty 4 är ju rätt sköna. Jag vart lite förvånad över över att se Price igen efter att ha förlorat han på ett tyskt krigsfartyg ute i Atlanten i CoD 1. Men det var kul att spelskaparna använde en figur från ett tidigare spel.

Price är ju med i tvåan också. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gaz och Price från Call of Duty 4 är ju rätt sköna. Jag vart lite förvånad över över att se Price igen efter att ha förlorat han på ett tyskt krigsfartyg ute i Atlanten i CoD 1. Men det var kul att spelskaparna använde en figur från ett tidigare spel.

Price är ju med i tvåan också. :o

 

Lolz glömde bort totalt att han är med i tvåan. Tror dock att operationerna han medverkar i, i tvåan utspelar sig tidsmässigt före incidenten på skeppet i Atlanten. Men han är fortfarande en skön snubbe ^^
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Jag har några mer favorit-karaktärer. Ska visa dem.

 

Scorpion (Mortal kombat)

 

http://mkw.mortalkombatonline.com/mka/scorpion/versus.png

 

Tycker alla Mortal kombat-spel utan Scorpion är shit-spel.

 

Gon (Tekken 3)

 

http://media.giantbomb.com/uploads/0/4018/237056-gon_large.gif

 

Tycker Gon är skön,m synd att han bara är med i Tekken 3 och inte var med i Tag Tournament.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...