hej om jag vill avinstallera mitt cod och installera de på min andra dator måte jag göra en ny gubbe till lvl 65 då?
Call Of Duty Waw
Det går att göra en backup, tror jag.
någon mer som har svar?
hallå!
↗ till inläggethallå!
Att göra en backup är nog det ända jag kan komma på.
Tror det ska gå att ta filen från mappen och sedan spara, och skicka över till den andra datorn. Google är din vän.
↗ till inläggetTror det ska gå att ta filen från mappen och sedan spara, och skicka över till den andra datorn. Google är din vän.
Vän!?
Google loggar allt du skriver med din IP, gör en profil av den och lägger in det i ett register.
Vet inte om man kan kalla det för vän. :angry:
↗ till inläggetOnödigt, men jaja.↗ till inläggetTror det ska gå att ta filen från mappen och sedan spara, och skicka över till den andra datorn. Google är din vän.
Vän!?
Google loggar allt du skriver med din IP, gör en profil av den och lägger in det i ett register.
Är det inte kopplat till ett konto? Alltså din gubbe på lvl 65?
↗ till inläggetoj då o_o så allt jag har sökt på finns regisrerat? ska nog börja använda altvista mer...↗ till inläggetTror det ska gå att ta filen från mappen och sedan spara, och skicka över till den andra datorn. Google är din vän.
Vän!?
Är det online?
↗ till inläggetÄr det online?
ja
↗ till inläggetÄr det inte kopplat till ett konto då?
↗ till inläggetÄr det inte kopplat till ett konto då?
nej, när jag ominstallerade cod 4 så försvann all progress som jag gjort och jag skulle inte tro att det är någon skillnad på CoD WaW.
Segt! Men har dom inte ett officiellt forum, tror nog heller inte att du är första personen som frågar?
Annars, ring deras support? Eller skicka ett mejl?
Snälla någon, GOOGLA.
Läs först:
http://www.fuska.se/forum/Innan_Du_Skriver...lp-t114040.html
http://www.totalgamingnetwork.com/main/sho...ad.php?t=181198