💬
Logga in
Fuska.se

Nintendo Ds Eller Psp

27 svar · startad

Nivå 4 · Lärling

Ds solklart.

30 Jan 2009
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

PSP!

Men vaf DSi? Den har en kass kamera och man kan inte ens spela Gameboy spel något mer -.-'

Är det inte 3 megapixel på den? Det är iaf inte dåligt när det gäller mobiler! -.-

Och jag tycker att du ska välja DS.

Nivå 7 · Fuskare

fel den har 0,3 megapixel

31 Jan 2009
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

DS tycker jag har roligare spel, beror på om du är ett Nintendofan. PSP kanske "är" bättre men jag värderar spelen ;)

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag köpte DS för jag visste att jag bara kommer spela på det när jag inte är hemma.

Den är mycket mindre än ett PSP och passar perfekt i bakfickan. Däremot är grafiken VÄRDELÖS, jag trodde inte att den skulle vara så kass när jag köpte den!

Spelkänslan är det inget fel på, jag älskar touch screen! :D

Det ska komma en ny modell PSP, med touch screen och inbyggd SSD-hårddisk. Visserligen är det bara rykten, Sony har inte bekräftat något, men de har inte förnekat det heller :)

Om jag skulle varit du skulle jag vänta på det nya PSP:et och köpa det :)

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag köpte DS för jag visste att jag bara kommer spela på det när jag inte är hemma.

Den är mycket mindre än ett PSP och passar perfekt i bakfickan. Däremot är grafiken VÄRDELÖS, jag trodde inte att den skulle vara så kass när jag köpte den!

Spelkänslan är det inget fel på, jag älskar touch screen! :D

Det ska komma en ny modell PSP, med touch screen och inbyggd SSD-hårddisk. Visserligen är det bara rykten, Sony har inte bekräftat något, men de har inte förnekat det heller :)

Om jag skulle varit du skulle jag vänta på det nya PSP:et och köpa det :)

Om det nu inte är bekräftat kan det ju dröja år...

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

fel den har 0,3 megapixel

Oops Epic Fail av mig!
Nivå 3 · Lärling

Jag har inte spelat Ds, funderar dock på att köpa en röd snygg som f*n men iaf psp är rätt bra så länge man kör custom firmware

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in