↗ till inlägget"facit till matte direkt proven"
Matte Direkt Facit
↗ till inläggetTACK VARE SÅDANA SOM DIG SER VÄRLDEN UT SOM DEN GÖR, DU SÄLJER PROV TILL EN SKITUNGE SOM FÅR PENGAR GENOM ATT RÅNA EN GAMMAL TANT OCH SEDAN SKA HAN SÄLJA DEM VIDARE! FYFAN, ÅT h*lvete MED KAPITALISTISKT TÄNKANDE SOM DITT, FOLK SKADAS AV DIN GIRIGHET!!!!11111111!!12Jag kan skaffa diverse MatteDirekt prov år 6-9 ;)
Kommer kosta rejält isåfall, för dels ogillar jag er småbarn- Och dels ogillar jag fusk.
(Dock gillar jag pengar mer än jag hatar det andra)
↗ till inläggetWow, du tog det då inte lugnt :P Om du läste mellan raderna så skulle du märkt min ironi och ogillande av ungen.↗ till inläggetJag kan skaffa diverse MatteDirekt prov år 6-9 ;)
Kommer kosta rejält isåfall, för dels ogillar jag er småbarn- Och dels ogillar jag fusk.
(Dock gillar jag pengar mer än jag hatar det andra)
TACK VARE SÅDANA SOM DIG SER VÄRLDEN UT SOM DEN GÖR, DU SÄLJER PROV TILL EN SKITUNGE SOM FÅR PENGAR GENOM ATT RÅNA EN GAMMAL TANT OCH SEDAN SKA HAN SÄLJA DEM VIDARE! FYFAN, ÅT h*lvete MED KAPITALISTISKT TÄNKANDE SOM DITT, FOLK SKADAS AV DIN GIRIGHET!!!!11111111!!12
Skulle du frågat vad priset var per papper skulle det vara tresiffrigt ;)
Anta aldrig att jag är en skit.. Jag gör faktiskt ett väldigt bra jobb med att sprida den faktan själv thank you
Facit till proven kan nog bli lite svårt att få tag i. Kolla vid lärarens skrivbord kanske ligger nåt i någon låda där