💬
Logga in
Fuska.se

360, Bra Eller Dåligt?

23 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Hej, skriv vad ni tycker om xbox 360

Nivå 13 · Mästerfuskare

360 ÄGER :D :D :D :D!!!!!!!!!!!!!!!!

Nivå 4 · Lärling

Nja så där hade förut ska köpa PS3 för att det har HD/Blu-Ray och så har den gratis internet. Alltså man kan spela gratis på PS3 men på X360 måste man köpa guld membership

Nivå 11 · Veteranfuskare

Vad förväntar du dig för svar?

Nivå 5 · Fuskare

Det duger för mig iaf.

23 Jan 2009
Nivå 5 · Fuskare

Skriver man i Xbox 360 forumet lär du bara få svar där det står "Den äger!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Men visst den är bra, billig att köpa men sedan kostar det att spela online...

Nivå 3 · Lärling

OMG best konsoll 4ever!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nivå 0 · Nykomling

XBOX 360 är as bra och har bättre spel än PS3 och mycket skönare handkontroller och LIVE är inte så dyrt. Asså LIVE kostar mindre än vad WOW kostar i månaden och man kan ladda ner demos och konsolen är mycket billigare:P

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

XBOX 360 är as bra och har bättre spel än PS3 och mycket skönare handkontroller och LIVE är inte så dyrt. Asså LIVE kostar mindre än vad WOW kostar i månaden och man kan ladda ner demos och konsolen är mycket billigare:P

Nivå 3 · Lärling

360 är bästa konsolen enligt mig.

+ kontrollerna, spelkänslan, grafiken, LIVE, spelen

- ???

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #11
↗ till inlägget

Håller helt med dig!!:D:D
Nivå 3 · Lärling

360äger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #13
↗ till inlägget

360äger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:

nice !! B)
24 Jan 2009
Nivå 3 · Lärling

Xdcheater vad förväntar du dig att folk skriver?

25 Jan 2009
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Idiot, var du så j*vla tvungen att göra så överdrivet långt inlägg?

Du börjar gå mig på nerverna nu..

On-Topic: 360 är en rätt soft konsoll. Dock så kostar live ju, men men..

Xbox 360 har rätt skön hand kontroll, den är stor och passar min hand.

En sak som jag inte gillar med 360n är att den låter som en jetplan när man startar ett spel med en cd.

Men, då tar jag och installerar spelen till hårddisken.

28 Jan 2009
Nivå 2 · Novis

Svar, Xbox 360 är bästa konsollen någonsin :)!!!

29 Jan 2009
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

sex
30 Jan 2009
Nivå 2 · Novis

tur att xbox260 inte byggt med jetplanmotor xD :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

tur att xbox260 inte byggt med jetplanmotor xD :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Va?