själv så har jag aldrig gjort det på denhär datorn fast jag har haft den i nästan 2½ år.
Hur Många Ggr Per År Omformaterar Du Din Dator?
En gång per år låter väl rimligt.
↗ till inläggetEn gång per år låter väl rimligt.
Du vet ju inte ens vad omformatering är... o_O
↗ till inlägget
Haha, eller hur.
Iaf, blir väl en gång per år.
Jag är seriös. Han vet inte vad det är.
Min dator är lite mer än ett år gammal och har inte omformaterat den än. Har inga planer på det heller eftersom den funkar utmärkt atm.
"gör det endast när det behövs."
Fast råkade trycka fel XD
Jag behöver inte aldrig formatera om mina datorer. :)
Jag behåller en dator i ett år, sedan så köper jag en ny. Så omformatering är inte ett måste för mig. :)
Har bara gjort det en gång. Jag fick ett data virus som pajade system filer och jag hade ingen backup på dom, så jag var tvungen att göra en omformatering.
↗ till inläggetKanske en gång, beror på om det är den gamla så är det ttyp oftare ^^själv så har jag aldrig gjort det på denhär datorn fast jag har haft den i nästan 2½ år.
Eftersom jag inte haft min dator så länge så har jag inte omformaterat än,men gör det när det behövs
2-3 ggr per år.
"har aldrig formaterat datorn..."
har bara behövt göra det 1 gång på 2 år
Onödigt att göra det om man inte behöver göra det? :/
1-3 gånger per år blir det la. Nu de senaste 2 åren, har datorn krånglat så jag har gjort det ca 3 gånger förra året.
Ca 3 ggr per år.
↗ till inläggetVad är det som gör att det behövs 3 per år?Ca 3 ggr per år.
En omformatering på ett år är för högt för min smak. Det är enklare att göra en bra defrag på hårddisken och registret och rensa temporära filer och uppstartsprogram. Omformatering är galet överskattat.