D48 Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 japp! har lite minne att fylla på mp3'n. jag gillar band som: Guns n roses pantera the bloodhound gang polarkreis 18 :rolleyes: coldplay(vissa låtar) band of horses... aja jag är lite av en "allätare" antar jag :angry: ge förslag ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 japp! har lite minne att fylla på mp3'n. jag gillar band som: Guns n roses pantera the bloodhound gang polarkreis 18 :rolleyes: coldplay(vissa låtar) band of horses... aja jag är lite av en "allätare" antar jag :angry: ge förslag ;) utifall du inte redan lagt in så, hooray for boobies av bloodhound gang Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 26 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 japp! har lite minne att fylla på mp3'n. jag gillar band som: Guns n roses pantera the bloodhound gang polarkreis 18 :rolleyes: coldplay(vissa låtar) band of horses... aja jag är lite av en "allätare" antar jag :angry: ge förslag ;) utifall du inte redan lagt in så, hooray for boobies av bloodhound gang tyvärr redan lagg i den i mp3'n :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Children of Bodom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
girlygeek Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 japp! har lite minne att fylla på mp3'n. jag gillar band som: Guns n roses pantera the bloodhound gang polarkreis 18 :rolleyes: coldplay(vissa låtar) band of horses... aja jag är lite av en "allätare" antar jag :angry: ge förslag ;) Coldplay viva la vida, Violent hill, talk Du beskrev att du gillar olika låtar.. kan inte riktigt komma på en typiskt genre för din musiksmak. Men kan gott tipsa om Fall out boy, Breaking Benjamin, Linkin Park, HIM och Neverstore. sjyssta band ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 BLOC PARTY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Priestess, Red hot chili peppers, Hellacopters, Michael Jackson, Iron Maiden, Mustasch.. Lägg in massa låtar med dessa band ffs! :'DDDD Asbra låtar ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 27 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 japp! har lite minne att fylla på mp3'n. jag gillar band som: Guns n roses pantera the bloodhound gang polarkreis 18 :rolleyes: coldplay(vissa låtar) band of horses... aja jag är lite av en "allätare" antar jag :angry: ge förslag ;) Coldplay viva la vida, Violent hill, talk Du beskrev att du gillar olika låtar.. kan inte riktigt komma på en typiskt genre för din musiksmak. Men kan gott tipsa om Fall out boy, Breaking Benjamin, Linkin Park, HIM och Neverstore. sjyssta band ;D hehe den med coldplay va en av dom första som jag la in ;)och dom som du sa som är understrukna gillar jag inte :) men linkin park är bra. men det bandet Mustasch verkar vara bra! oja så glömde jag att säga att Rammstein är ett gött band också ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 (redigerat) Mustasch B) 30 seconds to mars är också bra.ZZ top, AC/DC, Metallica, GNR, Tenacious D Btw, dem låtarna hon skrev upp av coldplay var äkta för ett mainstream f*n lol. Redigerat 27 Januari 2009 av Darkshiver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 27 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Mustasch B) 30 seconds to mars är också bra.ZZ top, AC/DC, Metallica, GNR, Tenacious D Btw, dem låtarna hon skrev upp av coldplay var äkta för ett mainstream f*n lol. jag sa ju att jag gillar lite av det mesta :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Mustasch B) 30 seconds to mars är också bra.ZZ top, AC/DC, Metallica, GNR, Tenacious D Btw, dem låtarna hon skrev upp av coldplay var äkta för ett mainstream f*n lol. jag sa ju att jag gillar lite av det mesta :) Vill du ha några riktigt bra CP låtar? ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Några band du kanske gillar: Foo Fighters (typ bloodhound gang stil) Linkin Park Muse Aerosmith Breaking Benjamin Billy Talent Papa Roach osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.