💬
Logga in
Fuska.se

Hjälp! Kan Inte Installera Garrys Mod 10 Vapen

8 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Assåå ja fattar inte hur ja ska göra ja har ADDONS MAPPEN och ALLT de dära skiten man ska ha men de funkar inte :angry: vapnen kommer inte fram när ja spelar !!!! Sorry om ja förklarar dåligt ! Mvh Xcango

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Assåå ja fattar inte hur ja ska göra ja har ADDONS MAPPEN och ALLT de dära skiten man ska ha men de funkar inte :angry: vapnen kommer inte fram när ja spelar !!!! Sorry om ja förklarar dåligt ! Mvh Xcango

Du gör antagligen något fel?
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #3

DE ÄR JUE DE JA INTE FATTAR PUCKO JAG EXTRACTAR DOM OCH LÄGGER DOM I ADDONS MEN SKITEN FUNKAR INTE JA VET ATT JA GÖR NÅT FEL

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

DE ÄR JUE DE JA INTE FATTAR PUCKO JAG EXTRACTAR DOM OCH LÄGGER DOM I ADDONS MEN SKITEN FUNKAR INTE JA VET ATT JA GÖR NÅT FEL

ja meh... Hur ska vi kunna hjälpa dig med det? Du får inga medelande/error eller sånt? står det nått i console när du går in på servern?
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #5

Men asså de kommer inte fram ett skit ja har en map i addons som Heter Kottens Pga att ja kallas Kotten..... Och så lägger ja in vapnen i den. Men ska ja lägga in vapnen i addons men inte i nån map som ligger i addons så att filerna ligger typ överallt om du förstår :o

Nivå 4 · Lärling

Tack för den väldigt väl skrivna beskrivningen utav ditt problem.

Länka filen du laddade ner så kanske jag kan hjälpa dig.

Nivå 3 · Lärling

1.Ta bort kottens mappen och lägg bara vapnen i addons mappen, ingen annan mapp inuti.

2. Laddade du ner från www.garrysmod.org? isåfall följer det nästan alltid med en readme.txt fil i .rar / .zip filen.

3. En del vapen ska ligga i garrysmod\garrysmod

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #8
http://garrysmod.org/downloads/?a=view&id=25711 Där är Länken jag ladda ner från garrysmod.org Och vapen filerna är LUA filer
30 Jan 2009
Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

http://garrysmod.org/downloads/?a=view&id=25711 Där är Länken jag ladda ner från garrysmod.org Och vapen filerna är LUA filer

Tyvvär så länkar du till en oexisterande fil.

Står det att du SKA lägga dem i addons?

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in