💬
Logga in
Fuska.se

Känner Ni Igen Er?

32 svar · startad

Känner ni igen er?

http://englishrussia.com/images/valkorn_chernobil/17.jpg

http://www.andygilham.com/ukraine/IMG_3996_pripyat_chernobyl.JPG

Bilderna är ifrån Pripyat där det inträffade en kärnkraftsolycka. Det är också därifrån 2 uppdrag ur CoD4 utspelar sig.

Ni kan testa att söka på google och lägga in andra bilder från staden.

Senast ändrad:

29 Jan 2009
Nivå 0 · Nykomling

Riktigt nice. Det är banan där man spelar Captain Prices ungdom, right?

Nivå 0 · Nykomling

haha aa det är det :)

Nivå 0 · Nykomling

Haha coolt, var hittade du det?

30 Jan 2009

Sök bara på staden som jag skrev tidigare. Finns många bilder på badhuset, hotellet, parisehjulet och mer.

31 Jan 2009
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Sök bara på staden som jag skrev tidigare. Finns många bilder på badhuset, hotellet, parisehjulet och mer.

Alla de där husen finns med i S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl också.

1 Feb 2009
Nivå 0 · Nykomling

Grymt häftigt. Evakuerades inte staden därför ett kärnkraftverk hade blivit paj och det hade blivit strålning överallt?

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Grymt häftigt. Evakuerades inte staden därför ett kärnkraftverk hade blivit paj och det hade blivit strålning överallt?

Ja, strålningen finns kvar än idag. Och det var inte bara staden som evakuerades, utan alla närliggande byar och sånt.

Nivå 0 · Nykomling

Klart man känner igen sig.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ja, strålningen finns kvar än idag. Och det var inte bara staden som evakuerades, utan alla närliggande byar och sånt.

Fanns dock en tant som vägrade flytta från Pripyat och flyttade tillbaka några månader efter olyckan och äter nu grönsaker från sin egen trädgård. :o

Var tvungen att skriva det. =)

Nivå 0 · Nykomling Bajare

Riktigt tufft googlade fram en bild på parisehjulet kände igen mig med tanke på att jag spenderade några timmar vid det hjulet :P (Hade galna problem med slutfasen på det uppdraget) .

3 Feb 2009
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Fanns dock en tant som vägrade flytta från Pripyat och flyttade tillbaka några månader efter olyckan och äter nu grönsaker från sin egen trädgård. :o

Var tvungen att skriva det. =)

Läste på wikipedia att det var ett par äldre som faktiskt stannade kvar.

Senast ändrad:

4 Feb 2009
Nivå 0 · Nykomling

Finns ungefär 10 personner som lever där.

Det jag inte fatar vrf dem inte fixar stället? Ajuste det har oxo släppts en antombomb där det är darför allt är förstört

Nivå 0 · Nykomling

typ .old på det da...

5 Feb 2009
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Det jag inte fatar vrf dem inte fixar stället? Ajuste det har oxo släppts en antombomb där det är darför allt är förstört

Det är inte så enkelt att ta bort strålning och liknande. Och vafan? Jag har aldrig hört att det släppts någon atombomb där ( då skulle väl hela Ryssland varit borta nu? ) Tror du har fått lite felinformation om ämnet.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det är inte så enkelt att ta bort strålning och liknande. Och vafan? Jag har aldrig hört att det släppts någon atombomb där ( då skulle väl hela Ryssland varit borta nu? ) Tror du har fått lite felinformation om ämnet.

Har aldrig heller hört att de släppt en atombomb där. Bara att det var någon kärnkraftsverks olycka i staden, som gjorde att nästan ingen kunde bo där och blablablaa....

Någon som kommer ihåg filmen när man startar spelet?

Fiftytousand people used to live here, now it's a ghosttown.

Men jag visste inte att de talade sanning...hehe

7 Feb 2009
Nivå 0 · Nykomling

Jag hade tänkt säga S.T.A.L.K.E.R. ;D
8 Feb 2009
Nivå 0 · Nykomling

Det var nån härdsmälta där har jag för mig. Omöjligt att bo där på ett par år lixxom ;) hehe

Nivå 0 · Nykomling

Snyggt

finns den staden värkligen på riktigt

↗ till inlägget

Någon som kommer ihåg filmen när man startar spelet?

Fiftytousand people used to live here, now it's a ghosttown.

Men jag visste inte att de talade sanning...hehe

killen säger ju det när man är där:

typ "look at this" blablabla

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in