↗ till inläggetMan tappar ju förfan hela håret av det.dax wax är allt som behövs, nuff said !
Bra Hårvax
Använder difi blå, har ganska kort hår, funkar nice sen ibland använder jag urban. Funkar också bra
↗ till inläggetSkulle inte tro på det.↗ till inläggetMan tappar ju förfan hela håret av det.dax wax är allt som behövs, nuff said !
↗ till inlägget↗ till inläggetMan tappar ju förfan hela håret av det.dax wax är allt som behövs, nuff said !
Du vet bara inte hur man handskas med det ;)
↗ till inlägget
Du vet bara inte hur man handskas med det ;)
Att förstöra ens hår är en lång process, senare vid livet så märker man om man kommer ihåg att man användt Dax Wax genom hela sin ungdom.
Det kan säkert variera från person till person, men Dax Wax är inte bra. Tydligen så täpper det till porerna i hårbotten eftersom det är så otroligt fett. Dessutom, Dax Wax är billigt, och billiga produkter är billiga av en anledning (lägre kvalité). Frisörer brukar avråda från att använda Dax Wax.
Själv kör jag på Xclusive Stone Wax. Funkar kalas.
Om ni inte har märkt det, så är denna tråd nästan ett år gammal. Den där Danska killen/tjejen gjorde en j*vligt onödig Bump.
↗ till inläggetHär kostar en burk 90 kr :visslar: Men jag håller med. Dax Wax är inget direkt som är bra. Det är så jävla jobbigt att få ur håret. Tog mig en vecka att få ur allt när jag bara använde vanligt schampo och inte diskmedel.Det kan säkert variera från person till person, men Dax Wax är inte bra. Tydligen så täpper det till porerna i hårbotten eftersom det är så otroligt fett. Dessutom, Dax Wax är billigt, och billiga produkter är billiga av en anledning (lägre kvalité). Frisörer brukar avråda från att använda Dax Wax.
Själv kör jag på Xclusive Stone Wax. Funkar kalas.
Still using Fudge. Funderar på att byta till gröna Urban.