Rememberme Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Hej, jag tänkte bli medlem på youtube.com. Men när jag hade fyllt i mina uppgifter och tröck på registrera så stod det: Tyvärr. Baserat på informationen du har skickat till oss kan du inte registrera dig för YouTube.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Hej, jag tänkte bli medlem på youtube.com. Men när jag hade fyllt i mina uppgifter och tröck på registrera så stod det: Tyvärr. Baserat på informationen du har skickat till oss kan du inte registrera dig för YouTube.com. testa med en annan mail adress och ändra din ålder till 18+. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 30 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Hej, jag tänkte bli medlem på youtube.com. Men när jag hade fyllt i mina uppgifter och tröck på registrera så stod det: Tyvärr. Baserat på informationen du har skickat till oss kan du inte registrera dig för YouTube.com. testa med en annan mail adress och ändra din ålder till 18+. okej, måste man vara 18+? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Hej, jag tänkte bli medlem på youtube.com. Men när jag hade fyllt i mina uppgifter och tröck på registrera så stod det: Tyvärr. Baserat på informationen du har skickat till oss kan du inte registrera dig för YouTube.com. testa med en annan mail adress och ändra din ålder till 18+. okej, måste man vara 18+? njae men det bror på vilka videor du vill se xD men maan ska vell uppge riktiga uppgifter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 30 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Hej, jag tänkte bli medlem på youtube.com. Men när jag hade fyllt i mina uppgifter och tröck på registrera så stod det: Tyvärr. Baserat på informationen du har skickat till oss kan du inte registrera dig för YouTube.com. testa med en annan mail adress och ändra din ålder till 18+. okej, måste man vara 18+? njae men det bror på vilka videor du vill se xD men maan ska vell uppge riktiga uppgifter? ja, men varför kan jag inte registrera mig då då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Du måste vara över 13 om jag minns rätt...ändra åldern till 13+ så ska det gå...men inte rekomenderat eftersom man bör ge ut riktiga uppgifter igentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Du är antagligen för ung, vänta ett par år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 31 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 men min kompis kunde bli medlem han är 11 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 men min kompis kunde bli medlem han är 11 årDå har han registrerat sig på olagliga vägar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 31 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 men min kompis kunde bli medlem han är 11 årDå har han registrerat sig på olagliga vägar. okej, men har han skrivit att han är äldre eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 men min kompis kunde bli medlem han är 11 år Då har han registrerat sig på olagliga vägar. okej, men har han skrivit att han är äldre eller? Ja, Så gör nästan alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Det hände min kompis oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.