Svedda Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Hej, jag har kommit över ett klipp med några musikvideor och vill gärna så att den tar mindre plats och jag behöver inte så hög kvalitet som den är på just nu, hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 uppnar windows movie maker> sparar på mindre Mb.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Konverterar du dom till mp4 blir dom mindre =3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 2 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 hur kan man på ett bra sätt konvertera en videoklippsfiltyp till en annan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 www.mediaconverter.org Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 5 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 något annat alternativ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Du kan ladda ner nåt convert program Fråga mig nu inte om convert program för jag kan knappt nåt ;( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.