Hej! e det någon som vet hur man klarar att springa från den tjocke kungen som man får en ögongroda av till professorn i sjön?! Hur ska man hinna på 3 minuter?!! Det verkar omöjligt!?! Tacksam för svar!
Grodmedicin Tävling I Oot!
jag red på hästen.
ja.. det är ju omöjligt o klara utan epona känns det som så jag föreslår också det..
Rid med Epona det går snabbare :D
Första gången försökte jag warpa till Lake Hylia men om man har 3 minuter kvar när man warpar är det bara typ 3 sekunder när man kommer fram.
Warpa inte!!!
Tiden du spelar är samma tid som du måste springa på!!!
Rid för guds skull!!
Men sen då? när man ska med ögonmedicinen till storgrodan?! Hur ska man hinna dit? e det hästen som gäller då med eller?! Bra bökigt detta! ;)
När du ska till Biggoron (han är ingen groda) rider du till Kakariko Village och sen går du.Men sen då? när man ska med ögonmedicinen till storgrodan?! Hur ska man hinna dit? e det hästen som gäller då med eller?! Bra bökigt detta! ;)
ja, och det går snabbast att springa genom goron city bakom darunias staty och den vägen dit..
Jag klarade mig bra med att rida till kakariko village sedan springa
yes, det funkade att springa för mig...tack ska ni ha....nått kul man kan göra med det nya svärdet?
döda fiender? :P
Ja det är ju dubbelt så bra som master sword
Men man kan ju inte använda skölden särskilt bra
Du måste ta ner Biggorons Sword innan du kan använda skölden.
Jag vet, men det är grymt att blokera med svärdet i en fight!!
biggoron svärdet har också längre räckvidd i spinattacken än master sword... :lol:
Ja, mycket längre
Jag red på Epona
Det är bra att man inte kan varpa dit för då skulle det va för enkelt