Hoppa till innehåll

Guess Who's Back To Runescape?!?!


desertpures
 Dela

Rekommendera inlägg

ello...

nåra kanske vet att jag slutade rs för nåra månader sen...

men har börjar igen men med ett nytt style och ett nytt gubbe!

gubben heter ''mmsyther'' 21 dagar gammal och har 80 combat=]

målet är maxad gs tank alltså.

75 99 99 99 70 99 99:)

låter det bra med maxed gs tank eller..?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Visste direkt vem det var som skrev denna tråd när jag kollade på trådnamnet <.<

 

Du har hängt här i flera år med ditt skryt, blir du aldrig trött? o_O

om jag nu ''skyter'' måste du ta det seriös :meddum:

 

haha precis alla här är inte så seriösa :D Har du RsBot eller??

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag sa ju att du skulle vilja börja spela igen, varför fortsätter du inte på din gamla gubbe? Känns onödigt att fixa om så många 99.

vet:),men jag gillar att träna om=D och vill att mmsythe ska vara maxad tank vill inte att den ska bli gs tank...

 

och nej jag andvänder inte RBOT

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Visste direkt vem det var som skrev denna tråd när jag kollade på trådnamnet <.<

 

Du har hängt här i flera år med ditt skryt, blir du aldrig trött? o_O

om jag nu ''skyter'' måste du ta det seriös :meddum:

 

Håller med om du skryter "desertpures" -.- Fast bra jobbat kanske man ska skriva eller? :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

gr8 stats för att vara 21 dagar gammal http://www.draynor.net/stat/glossyblack/female/strength_skillcape/Mmsyther.png (visste inte vilken jag skulle ta så tog samma som mitt favo acc :P)för min kompis tog det över 3 år till 70 str och han är noob som f*n altså på 3 år skulle du säkert kunna vara 99 str,attack,def och mång fler!

Redigerat av razmus8899
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

gr8 stats för att vara 21 dagar gammal http://www.draynor.net/stat/glossyblack/female/strength_skillcape/Mmsyther.png (visste inte vilken jag skulle ta så tog samma som mitt favo acc :P)för min kompis tog det över 3 år till 70 str och han är noob som f*n altså på 3 år skulle du säkert kunna vara 99 str,attack,def och mång fler!

jag räknar med att jag ska ha alla de 99s om 8-10 månader XD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

gr8 stats för att vara 21 dagar gammal http://www.draynor.net/stat/glossyblack/female/strength_skillcape/Mmsyther.png (visste inte vilken jag skulle ta så tog samma som mitt favo acc :P)för min kompis tog det över 3 år till 70 str och han är noob som f*n altså på 3 år skulle du säkert kunna vara 99 str,attack,def och mång fler!

jag räknar med att jag ska ha alla de 99s om 8-10 månader XD

 

OK, :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag sa ju att du skulle vilja börja spela igen, varför fortsätter du inte på din gamla gubbe? Känns onödigt att fixa om så många 99.

vet:),men jag gillar att träna om=D och vill att mmsythe ska vara maxad tank vill inte att den ska bli gs tank...

 

och nej jag andvänder inte RBOT

 

haha okej men du botar iallafall för jag tror inte du sitter 24/7 och spelar.... Redigerat av RySs3N
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag sa ju att du skulle vilja börja spela igen, varför fortsätter du inte på din gamla gubbe? Känns onödigt att fixa om så många 99.

vet:),men jag gillar att träna om=D och vill att mmsythe ska vara maxad tank vill inte att den ska bli gs tank...

 

och nej jag andvänder inte RBOT

 

haha okej men du botar iallafall för jag tror inte du sitter 24/7 och spelar....

 

om jag hade bottat allt detta skulle jag varit bannad och nej jag har aldrig bottat.

 

och har aldrig provat bots

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...