Tro det eller ej men jag kör med det alternativet du får när du kör första gången. Jag struntar i hur likt de är CoD 4 eller något annat spel när de gäller kontrollerna, de är ju kul med lite nytt ibland, tycker de är riktigt nice som de är.
Vi kan alla skriva ner saker som förlänger demot da, eftersom alla drygar om att de var kort.
T.ex. Klara hela demot med endas Kniv (bron kan du kasta en granat, de är riktigt tillfredställande haha).
Ta tid och försöka slå rekord.
Hitta glitches eller sådant (jag hitta att jag kunde hoppa upp på ett sånt där fordon vid LZ vid tanksen så flög jag iväg på den riktigt kul inte fake, http://www.youtube.com/watch?v=_G7Y8bC9FAY).
Försöka hitta det där vapnet (de är silvrit påminner om ett andra-världs kriget vapen.. haha, men jag hitta det)
Ni vet slutet där de blir svart man kan skjuta på en gas tank där och looka man fram en Helgan hehe.
Köra utan hud eller hint eller crosshair
Skall också finnas collectibles, när du är i slutet där de blir svart, i det området ska det finnas en sak man kan skjuta ner och så kommer de upp typ 1 utav 3. Undrar om de andra 2 är i demot nånstans.
Jag njuter väldigt mycket av demot så mycket att jag blir sexuelt påtänd:
Nej skoja bara, tyckte bilden var lite rolig dock haha XD :lol: