Pachu Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Idag kom en annonsering om Dead Space till Wii. Spelet får mig hysa metroid vibbar och en härlig krydda av Resident evil^^. Om det görs rätt, så kan de bli riktigt skoj^^. Spelet kom ut förra året till jättarna 360 och PS3 och kommer bli en portning till Wii. För hoppninsvis med ursköna Wii kontroller^^. http://wii.ign.com/articles/950/950714p1.h...mp;RSSid=950714 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Va bra^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Lol, hoppas det inte failar lika mycket som Dead Rising till Wii. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Finns Dead Rising till Wii? :o Detta kan nog bli bra, Metroid och RE verkar som en bra blandning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 6 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Finns Dead Rising till Wii? :o Detta kan nog bli bra, Metroid och RE verkar som en bra blandning. Det kommer till Wii :). 27 Februari är dagen du ska pricka in om du ska köpa de:P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Finns Dead Rising till Wii? :o Detta kan nog bli bra, Metroid och RE verkar som en bra blandning. Dead Rising Chop Till You Drop Jag har gjort en tråd en gång i tiden om de, jag tror igentligen inte att det blir så bra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.