fillanderm Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 (redigerat) så fort jag trycker på multiplayer sen på ett spel så stänger BF2 av sig singleplayer e det enda som funkar och det e inte vidare kul köpte spelet igår och laddade ner patchen btw hur får man globalpointws hittar ingen bra förklaring utom att man ska köra online EDIT: jag kunde köra ett spel innan jag laddade ner patchen 1.41 Redigerat 8 Februari 2009 av fillanderm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Så blir det på min kompis dator oxå! Det står typ failed CD-key eller nåt med röd text i en liten ruta.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fillanderm Skrivet 8 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 inge sånt för mig utan så fort jag laddar mappen blir skärmen svart i en sekund och sn e jag tillbaka på skrivbordet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Så blir det på min kompis dator oxå! Det står typ failed CD-key eller nåt med röd text i en liten ruta.. Haha ägd! :lol: inge sånt för mig utan så fort jag laddar mappen blir skärmen svart i en sekund och sn e jag tillbaka på skrivbordetHar du rätt version av spelet, och vilket battlefield är det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fillanderm Skrivet 8 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Battlefield 2 köpte den på EB gamesw igår patchen e som sagt 1.41 och tror den e felet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 (redigerat) Battlefield 2 köpte den på EB gamesw igår patchen e som sagt 1.41 och tror den e feletHar också haft det felet, men jag slutade spela direkt pga att ea inte uppdaterar din rank/medaljer mm. Redigerat 8 Februari 2009 av MrTast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fillanderm Skrivet 11 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 happ välspenderade 300 spänn <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Köpte du den för 300 spänn?!?! Man kan få den för 99.... Men googla runt både på svenska och engelska så ska du se att det löser sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaine Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Bästa lösningen! Jag läste ett forum där stog när det står ''din cd nyckel är inte giltig'' då sa dem att man skulle instalera om BF2... Jag gjorde det sen började jag spela BF2 online igen ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 inge sånt för mig utan så fort jag laddar mappen blir skärmen svart i en sekund och sn e jag tillbaka på skrivbordethar du F-Secure som antivirus? isåfall så är det nog det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BF2Master Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 Hmm.. Testa med att: 1. Ladda ner senaste Patchen. 2. Ladda ner senaste Punkbuster. 3. Köra spelet som admin (Vista). 4. Ge spelet rättigheter (Vista). Annars så kan du kolla med supporten och fråga om du kan få en ny CD-Key. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg