hej jag spelar Fallout 3 och när jag typ går in i ett hus och skjuter 5st och sen när jag ska gå ut så får jag fel meddelande (den dära skicka inte saken) jag har fusk kanske e därför vet inte varför de e så hjälp!?
Fallout 3
↗ till inläggethej jag spelar Fallout 3 och när jag typ går in i ett hus och skjuter 5st och sen när jag ska gå ut så får jag fel meddelande (den dära skicka inte saken) jag har fusk kanske e därför vet inte varför de e så hjälp!?
Avaktivera alla mods.
↗ till inläggetde ska väll inte dampa för jag har gjort min gubbe 100 i alla skills och sånt elle? han e i level 77↗ till inläggethej jag spelar Fallout 3 och när jag typ går in i ett hus och skjuter 5st och sen när jag ska gå ut så får jag fel meddelande (den dära skicka inte saken) jag har fusk kanske e därför vet inte varför de e så hjälp!?
Avaktivera alla mods.
hade du detta när du körde utan fusk?
↗ till inläggetde ska väll inte dampa för jag har gjort min gubbe 100 i alla skills och sånt elle? han e i level 77↗ till inläggethej jag spelar Fallout 3 och när jag typ går in i ett hus och skjuter 5st och sen när jag ska gå ut så får jag fel meddelande (den dära skicka inte saken) jag har fusk kanske e därför vet inte varför de e så hjälp!?
Avaktivera alla mods.
Prova starta nytt spel då... Sparfilen kanske har blivit korrupt.
↗ till inlägget↗ till inläggethej jag spelar Fallout 3 och när jag typ går in i ett hus och skjuter 5st och sen när jag ska gå ut så får jag fel meddelande (den dära skicka inte saken) jag har fusk kanske e därför vet inte varför de e så hjälp!?
Avaktivera alla mods.
de ska väll inte dampa för jag har gjort min gubbe 100 i alla skills och sånt elle? han e i level 77
Prova starta nytt spel då... Sparfilen kanske har blivit korrupt.
felet va att jag va i för hög level provade sänka till level 20 då gick de tack för svaren ändå :P