razmus8899 Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Hoj! :lol: kag skulle behöve ett nytt grafik kort till mon laptop den e rätt så gammal men vet inte vadför kort som funkar till min laptop det är en: COMPAQ EVO N610c.(tror den inte säljs längre) men skulle vilja veta om nångon här kanske skulle kunna veta vad som är ett bra grafik kort till mig. ;) p.s helst för under 1000kr KANSKE palla wow tror css ser bättre ut med ett sånt kort. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 tror inte att du kan byta... isf kstar det ganska mtk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razmus8899 Skrivet 10 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Jo,min morfar ska byta imorgon och det var han som satt i hop den :lol: (han har ett ATI READON (eller något sånt) DIAMOND något,något. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Hoj! :lol: kag skulle behöve ett nytt grafik kort till mon laptop den e rätt så gammal men vet inte vadför kort som funkar till min laptop det är en: COMPAQ EVO N610c.(tror den inte säljs längre) men skulle vilja veta om nångon här kanske skulle kunna veta vad som är ett bra grafik kort till mig. ;) p.s helst för under 1000kr KANSKE palla wow tror css ser bättre ut med ett sånt kort. B) skulle typ vara billigare nu att köpa en ny laptop skulle jag tro om den är så gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Det är väldigt sällan det går att byta grafikkort i laptops, och om det går är det väldigt svårt och ännu svårare att få tag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.