Jag undrar vart jag ska hunta nånstans? Hittar ingen guide som talar om vart jag ska gå..
Jag är lvl 37 attack
lvl 36 strenght
och lvl 36 defence
PS: Säg inte att jag ska gå till Hill Giants för där har jag redan vart..
Jag undrar vart jag ska hunta nånstans? Hittar ingen guide som talar om vart jag ska gå..
Jag är lvl 37 attack
lvl 36 strenght
och lvl 36 defence
PS: Säg inte att jag ska gå till Hill Giants för där har jag redan vart..
Hunta? Ugh.... folk skulle nog förstå bättre om du förklarar vilken SKILL du ska träna i.
Anyways; Www.runehq.com. Du borde kunna bra engelska, du är 15 år gammal. :)
Skulle vara betydligt lättare att ge dig hjälp om du åtminstone kunde skriva om du är member eller en gratis spelare.
↗ till inläggetSkulle vara betydligt lättare att ge dig hjälp om du åtminstone kunde skriva om du är member eller en gratis spelare.
Aa jag tänkte f*n skriva att jag inte var member.. :P
Jag är gratisspelare
↗ till inläggetHittar inte de bra ställena att skilla som du sägerHunta? Ugh.... folk skulle nog förstå bättre om du förklarar vilken SKILL du ska träna i.
Anyways; Www.runehq.com. Du borde kunna bra engelska, du är 15 år gammal. :)
Zombies är snabb exp i din lvl, men det är tråkigt som f*n.
är dom uppe i wilderness eller.. om dem är det så behöver du inte säga vart
ehhm nej.... Edgeville dungeon...
Vart i Edgeville ligger det då?
Finns 2 vagar dit, lattast att ta Hill-giant vagen. Om du vet vart Vanakka ligger, so gor du mot stenarna dar. Vid hob-goblins. Daer aer dom.
aha.. dem
men är det inte bättre att hunta hobgoblinerna i lvl 42?
↗ till inläggetnope, dem skadar mer, dem ska du döda i högre lvl, men du ska döda zombisarna i lägst lvl, dem andra har lika mkt liv men skadar mer.aha.. dem
men är det inte bättre att hunta hobgoblinerna i lvl 42?
aaah! nice tips! :D :P
Gå till den mest nordvästra kammaren i Andra leveln i Safe dungeon (Barbarian Village), där har du lvl 41 Fleshcrawlers och lvl 53 Zombies. GRYM exp.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in