Hoppa till innehåll

Webbdesign: Butterfly Edge Ii


Njugen
 Dela

Rekommendera inlägg

Hejsan!

 

Har suttit och intensivtjobbat med en ny bloggdesign tidigare i veckan som jag skulle vilja ha eran synpunkter på. Det är en design till min blogg om anime och japanskt populärkultur, meningen med den är att ge bloggen en ljusare, men ändå mera fantasifullt look i form av en anteckningsbok. Stort eller smått, vitt eller blått - Jag är öppen för allt!

 

http://thaiswebb.blogg.se

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan!

 

Har suttit och intensivtjobbat med en ny bloggdesign tidigare i veckan som jag skulle vilja ha eran synpunkter på. Det är en design till min blogg om anime och japanskt populärkultur, meningen med den är att ge bloggen en ljusare, men ändå mera fantasifullt look i form av en anteckningsbok. Stort eller smått, vitt eller blått - Jag är öppen för allt!

 

http://thaiswebb.blogg.se

Snyggt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För mycket outer glow på lapparna som dessutom är ganska dåligt "klippta".

 

Grå border på wrappern? Prova med en gul som är mörkare än body-bakgrunden.

 

Film och Spel kan flyttas lite mer till vänster och My way to Japanese kan flyttas lite längre ner.

 

Arkiv har en onödig bakgrund? Kör med border-top och border-bottom på länkarna under istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tänker ta min kritik här också då du ignorerar den och orkar inte ändra på MSN :D:D:D:D:D

 

Ta bort twitter rutan och hela boxen, ful färg, för pixlig på alla kanter, eller gör om den.

För mycket färger, vet inte vars jag ska ha mina ögon, får viss huvudvärk av det också.

Loggan och allt skit tar upp för mycket av sidan, du borde göra det mindre.

För mycket "shadow" i hålan vid dom där papprena längre ner där du skriver om mig och typ Kategorier, skulle sänka lite, men det ska inte vara för lite, ska fortfarande se ut som den gör nu, fast bättre.

 

Du kan bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...