💬
Logga in
Fuska.se

Bara För Att Jag Suger På Datorer Egentligen..

41 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare

HD4870 kostar väl ca 1200kr för 512MB.

Senast ändrad:

Köp HD4830 det har jag och det är billigare men jag maxar fortfarande Crysis och Fallout 3 och andra spel.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ubuntu är inte och kommer aldrig att vara bättre än Windows. Bara för att någonting är gratis med en massa opensource-program så innebär det inte att det är bättre. Du kan glömma att spela mer krävande spel på en linux-burk. Wine duger bara till WoW, CS 1.6 och lite andra sämre spel. Spelutvecklare kommer alltid att utveckla spel för de ledande plattformarna och linux ingår inte där :)

Man kan inte säga rakt ut att Ubuntu inte är bättre än Windows, det beror helt på vad man vill göra. Du vet inte vad Windows gömmer under skalet, däremot kan du få veta exakt hur t.ex. Ubuntu funkar. När folk har insett att rika giriga kapitalister inte alltid är bäst så kommer de att inse att Windows kanske inte är så j*vla bra ändå. Vista säger allt, assnyggt på ytan men innuti är det f*n skit.

Du snackar Vista men inte Xp och kommande Windows Seven.

Så nu bråkar vi inte om det. :D

Att du ignorerade mitt svar visar att du förlorat diskussionen ;)

Aja, nu ska vi inte bråka om det.

Iallafall, jag rekommenderar att du köper Radeon HD4870 eller nya Radeon HD4890 som ska komma eller har kommit redan, vet intes äkert.

Okej jag förlorade ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in