💬
Logga in
Fuska.se

Problem Med Signatur

4 svar · startad

Nivå 12 · Mästerfuskare
Trådstartare #1

"You know how some doctors have the Messiah complex, they need to save the world? You've got the Rubik's complex; you need to solve the puzzle."

Ja du admin, jag försökte ändra signaturen men fick bara felmeddelandet om att siggen var för lång när jag la in texten ovan. Den är ju inte ens 200 tecken lång, så det är något knas. ._.' Var tvungen att editera mig med moderator-krafterna för att få dit texten i siggen. Just so you know.

Nivå 16 · Legendfuskare

Jag tror det blir så när man har för många bokstäver på en rad... stött på det felet, men visste inte att mina moderatorkrafter kunde fixa det.

23 Feb 2009
Nivå 12 · Mästerfuskare
Trådstartare #3

Om du går in på en persons profil så kan du under den personliga bilden se en knapp där det står "Val". Tryck på den så får du upp möjligheten att "Ändra användare". Där kan du ändra sigg, ta bort avatar, personlig bild, etc.

Nivå 16 · Legendfuskare

Jo dom alternativen har jag redan hittat, men visste inte att de kunde gå över gränserna för hur lång en signatur får vara.

9 Jul 2009
Nivå 12 · Mästerfuskare
Trådstartare #5

Nu hittar jag inte ändra användare under "Val", så hur petar vi på användarna nu då? Vissa har bilder som de inte ska ha.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in