Hoppa till innehåll

Oskuld?


Gäst iNexcusablee
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 245
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag blev av med oskulden för några månader sedan, Vi hade varit på fest, Jag drack inte (Inte tjejen heller) Sen drog vi hem till henne , Jag gillade henne sen tidigare och hon gjorde också det. Så nu har vi varit tillsammans ett tag :) Håller med snubben som skrev innan ,Räknas inte att ha sex med en flicka som är full.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst Darkshiver

men du är bara 15 :). Kom tillbaka när du är 40 :P

Han verkar vara en sån som tror han é ensam om att inte ha gökat vid 15 års ålder och att han aldrig kommer doppa picken i grytan någonsin. Undrar om han försöker få det som status eftersom flertalet inlägg av honom nämner hans förväntade livslånga svendom/oskuld.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag blev av med oskulden för några månader sedan, Vi hade varit på fest, Jag drack inte (Inte tjejen heller) Sen drog vi hem till henne , Jag gillade henne sen tidigare och hon gjorde också det. Så nu har vi varit tillsammans ett tag :) Håller med snubben som skrev innan ,Räknas inte att ha sex med en flicka som är full.

Men shit. Visst är det ett "enkelt" ligg att få med någon alkoholpåverkad. Men man har samlag, vilket i praktiken innebär att man blivit av med oskulden. Det är ju lika mycket ligg i vilket fall som helst.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Har kvar den men jag var nära på att bli av med den på en fyllefest xp

Min kompis "rädadde" mej som tur va eftersom att jag ska vänta tills 7an. :D

Har fått några erbjudanden men har hittills bara tackat nej.

Detta är inte sant så j*kla fail är det..!

 

Jag menar hur många e det some e 13 och dricker å har sex på varje fest :D

 

Om du pratar sanning så förlåt då men jag skulle inte tro det <.<

Själv är jag oskuld och det kommer nog ta ett tag innan den försvinner.. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

är inte oskuld, förlorade den vid 15 års åldern och båda var smått påverkade när det hände. Minns knappt nånting från den kvällen, minns bara att allt kändes så j*vla fel, skulle jag få göra om den kvällen, skulle jag aldrig tveka. Vi har inte pratat med varandra sen dess, dock så bor hon ett större antal mil ifrån mig...

Redigerat av 2good4u
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Min bästa polare åkte någonstans långt åt h*lvete för några polare, som han då träffa en tjej, som då kn*lla, som han sen åkte hem och sen var de tsm, sen blev hon våldtagen. Och då ångra han att han kn*lla henne ganska mycket kan jag säga. Satt jag lärde mig av en väns misstag. Och jag förlora den strax efter 15 år, med min trogna flickvänn :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...