↗ till inläggetHar inte blivit mycket spelande på sista tiden p.g.a skola "/Något spelande i helgen?
Officiell Spelkväll!
↗ till inläggetJag ska :)Förbannar dig för att du inte har nån Lost Planet karaktär i din bild. #$%¤! >:[
Halo 3, säg bara till. Kanske tidigt att fråga men vilka ska införskaffa sig LP 2? :P
Halo 3 ODST någon kväll?
GT: HowlingAchmed, ODST nu, nån?
Nån som vill köra LFD2 demot när det kommer den 27? (man måste förboka för att få det då)
↗ till inläggetNån som vill köra LFD2 demot när det kommer den 27? (man måste förboka för att få det då)
Jag är sugen.
Skaffade L4D idag, så... nån som är med och kör på tisdag? :D
↗ till inläggetSkaffade L4D idag, så... nån som är med och kör på tisdag? :D
Sounds like fun! Är verkligen på att styra upp någonting nu! Har inte spelat L4D på länge nu heller!
Call of duty 4 Sniper lobby =D?
GT : achkar10
↗ till inlägget↗ till inläggetSkaffade L4D idag, så... nån som är med och kör på tisdag? :D
Sounds like fun! Är verkligen på att styra upp någonting nu! Har inte spelat L4D på länge nu heller!
Är du på i kväll? Har än så länge inte ens satt i skivan, men jag får väl göra det
tills dess. ;)
↗ till inlägget↗ till inläggetSkaffade L4D idag, så... nån som är med och kör på tisdag? :D
Är du på i kväll? Har än så länge inte ens satt i skivan, men jag får väl göra det
tills dess. ;)
Kan inte ikväll!
Imorgon eller på Onsdag eller till helgen. :)
någon eller några som vill köra Horde på gears of war 2? och försöka klara ända till wave 50 ^^ alltså inte på en dag ^^
↗ till inläggetnågon eller några som vill köra Horde på gears of war 2? och försöka klara ända till wave 50 ^^ alltså inte på en dag ^^
Gärna det... vänta, fan, jag glömde ta med mig GoW hit. Doh!
Okej Moose, då kör vi ikväll om du har tid. Yalliqhan, right?
oops dubbelpost
↗ till inläggetOkej Moose, då kör vi ikväll om du har tid. Yalliqhan, right?
oops dubbelpost
Yes indeed!
Min gamertag är : SLeepINGwhatER :)
Eh,,, jag har Halo 3, halo 3 ODST.
GTA IV
GH 3,Aerosmith och metallica.
COD 5:WORLD AT WAR
Lägg till mig i listan ;)
Jag har mick men micken funkar inte med gh gitarren sry
Sorry guys. Jag fastnade i The Conduit till Wii och nu e de Barca på TV!
köpte cod4 idag ^^ nån som vill lira på lovet?
↗ till inläggetSure.köpte cod4 idag ^^ nån som vill lira på lovet?
3 dagar kvar tills L4D2 demot kommer för förbokarna! ;)
Vilka är med och kör då?