ulmer Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Skrivet 28 Februari 2009 Hej hej, vi är ett gäng som sitter å lanar, i brist av spel installerade en polare en tbc server så vi har börjat köra lite arena, men det vore kul om fler kunde vara med denna lördag kväll :). Så om du har 2.4.3 clienten och vill spela lite med oss, så skicka ett pm till mig så får du info. Vi kör med s4 gear.
Blitzcat Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Skrivet 28 Februari 2009 Skulle vara kul. Saknar tbc-arena somfan. Hör kanske v mig.
ulmer Skrivet 28 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 28 Februari 2009 Skulle vara kul. Saknar tbc-arena somfan. Hör kanske v mig. Nice, vi får ta nån tid å köra turnerning elr nåt. Vi har lagt upp så man kan köpa s4 direkt, med gems å enchant.
ulmer Skrivet 1 Mars 2009 Författare Rapport Skrivet 1 Mars 2009 (redigerat) Det var rätt kul igår iaf, de som var med :). Ska vi testa å få ihop nåra teams ikväll igen då? Om intresset finns :) Redigerat 1 Mars 2009 av ulmer
ulmer Skrivet 8 Mars 2009 Författare Rapport Skrivet 8 Mars 2009 http://www.trollserv.com/phpBB/viewforum.php?f=3 vi la upp en forumråd så man kan se vilka som är med :P, så skriv gärna upp er så ser vi hur många vi blir =)
Rekommendera inlägg