Gäst patrikking Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Skrivet 7 Mars 2009 Hej! Min kompis undrade hur man gjorde jag sa till honom att han ska bli medlem så att han kan fråga. Men han sa: Nej!!! Det kostar!!! så sa jag: Ok jag gör en tråd vi får se. Så nu gör jag det: HUR SPEEDAR MAN UP µTORRENT??? /\ | :o
prophet Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Skrivet 7 Mars 2009 http://www.google.se/search?hl=sv&q=sp...mp;aq=f&oq= http://www.google.se/search?hl=sv&q=ut...3%B6k&meta= Google is your friend.
Garone Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Skrivet 7 Mars 2009 Hej! Min kompis undrade hur man gjorde jag sa till honom att han ska bli medlem så att han kan fråga. Men han sa: Nej!!! Det kostar!!! så sa jag: Ok jag gör en tråd vi får se. Så nu gör jag det: HUR SPEEDAR MAN UP µTORRENT??? /\ | :o Det är troligen torrenten det är fel på. Hitta en torrent med fler seeds. ( innan någon anmäler så ska ni veta att det lika gärna kan vara en laglig torrent han försöker tanka hem. )
Gäst patrikking Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Skrivet 7 Mars 2009 För det första så är det inte jag uttan min polare -_-
fishmaster Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Skrivet 7 Mars 2009 uTorrent är gratis, så vad skulle kosta för att "speeda up"? Enda som avgör hastigheten är torrenten, hur många som seedar och så.
Paffi Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Skrivet 7 Mars 2009 Säg till din polare att sluta ladda hem saker även om dom är olagliga för det kan komma en ny lag som stänger Pirate Bay och alla likadana sidor till och med youtube!!!!! för att man kan får hem gratis och då känar inte företagen pengar :(
Gäst RySs3N Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Skrivet 7 Mars 2009 Säg till din polare att sluta ladda hem saker även om dom är olagliga för det kan komma en ny lag som stänger Pirate Bay och alla likadana sidor till och med youtube!!!!! för att man kan får hem gratis och då känar inte företagen pengar :(men äru dum eller dom ska inte stänga ner youtube.
fishmaster Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Skrivet 7 Mars 2009 Säg till din polare att sluta ladda hem saker även om dom är olagliga för det kan komma en ny lag som stänger Pirate Bay och alla likadana sidor till och med youtube!!!!! för att man kan får hem gratis och då känar inte företagen pengar :( Tyst.
Gäst Justfiwi Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Skrivet 7 Mars 2009 Hej! Min kompis undrade hur man gjorde jag sa till honom att han ska bli medlem så att han kan fråga. Men han sa: Nej!!! Det kostar!!! så sa jag: Ok jag gör en tråd vi får se. Så nu gör jag det: HUR SPEEDAR MAN UP µTORRENT??? /\ | :o Vad menar du med att speeda upp?
Gäst RySs3N Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Skrivet 7 Mars 2009 Det finns ju nåt program kommer inte ihåg vad det heter men det var typ TorrentBooster eller nåt sånt men tror inte det funkar.
swagzter Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Skrivet 8 Mars 2009 Säg till din polare att sluta ladda hem saker även om dom är olagliga för det kan komma en ny lag som stänger Pirate Bay och alla likadana sidor till och med youtube!!!!! för att man kan får hem gratis och då känar inte företagen pengar :(men äru dum eller dom ska inte stänga ner youtube. Förut pratade de om att de skulle stänga ner youtube, eftersom att det finns mycket copyrightskyddat material där. Men för några månader sen köpte Google upp youtube (för några miljarder) och nu har de laggt in en funktion som känner av när du t.ex har en copyrightskyddad låt eller ett klipp (Fråga inte hur de känner av det ^^).
Gäst caru Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Skrivet 8 Mars 2009 Jo, man kan ändra inställningar på en viss version av uTorrent gratis. Det finns hur du gör på Youtube. Sök på typ Speed up uTorrent.
Rekommendera inlägg