DiRtY Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Skrivet 15 Mars 2009 Tja, jag och en polare har problem med sista banan på re5 (den man möter wesker på). fattar inte riktigt vad man ska göra, Sheva springer ut på dena dära bron och den rasar man det spelar inte roll hur mkt jag trycker på x, hon trillar ner endå. och Chris kan inte hoppa över stenen som han knuffar ner så han kan hjälpa Sheva, hur f*n ska man göra?? Citera
sary Skrivet 16 Mars 2009 Rapport Skrivet 16 Mars 2009 (redigerat) Tja, jag och en polare har problem med sista banan på re5 (den man möter wesker på). fattar inte riktigt vad man ska göra, Sheva springer ut på dena dära bron och den rasar man det spelar inte roll hur mkt jag trycker på x, hon trillar ner endå. och Chris kan inte hoppa över stenen som han knuffar ner så han kan hjälpa Sheva, hur f*n ska man göra?? Jag fattade inte riktigt det där heller utan jag gjorde så här att när stenen var knuffad vände ja mig om och sköt på wesker några ggr sen sprang ja förbi han då han segnade till o då kom sheva springande o använde sig av stenen för att komma över.Allså sista striden är bara på det blocket..Jag sköt som en galning tills ja inte hadde ett skit kvar att ge så ja tänkte ta sjävlvmord så rusa in i han me kniv men det va tydligen nåt sånt man skulle göra=)fick option att hålla fast han så sheva avsluta han me kniven=),likt striden me jill...Hoppas ja var till nån nytta Skulle det va nått problem använd dig av pengar glitchen o maxa dina vapen ^^ Redigerat 16 Mars 2009 av sary Citera
DiRtY Skrivet 16 Mars 2009 Författare Rapport Skrivet 16 Mars 2009 ok, men jag är liksom Sheva och jag kan inte ta mig upp när jag trillar er, trycker som f*n på x men hon trillar ned endå. Citera
Npoti Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Skrivet 20 Mars 2009 Tja, jag och en polare har problem med sista banan på re5 (den man möter wesker på). fattar inte riktigt vad man ska göra, Sheva springer ut på dena dära bron och den rasar man det spelar inte roll hur mkt jag trycker på x, hon trillar ner endå. och Chris kan inte hoppa över stenen som han knuffar ner så han kan hjälpa Sheva, hur f*n ska man göra?? skjut bara på han Tja, jag och en polare har problem med sista banan på re5 (den man möter wesker på). fattar inte riktigt vad man ska göra, Sheva springer ut på dena dära bron och den rasar man det spelar inte roll hur mkt jag trycker på x, hon trillar ner endå. och Chris kan inte hoppa över stenen som han knuffar ner så han kan hjälpa Sheva, hur f*n ska man göra?? Jag fattade inte riktigt det där heller utan jag gjorde så här att när stenen var knuffad vände ja mig om och sköt på wesker några ggr sen sprang ja förbi han då han segnade till o då kom sheva springande o använde sig av stenen för att komma över.Allså sista striden är bara på det blocket..Jag sköt som en galning tills ja inte hadde ett skit kvar att ge så ja tänkte ta sjävlvmord så rusa in i han me kniv men det va tydligen nåt sånt man skulle göra=)fick option att hålla fast han så sheva avsluta han me kniven=),likt striden me jill...Hoppas ja var till nån nytta Skulle det va nått problem använd dig av pengar glitchen o maxa dina vapen ^^ vafan menar du med pengar glitchen? xD Citera
Caldarion Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Skrivet 25 Mars 2009 Chris ska rammla ner och sen ska man springa fram och knuffa ner stenen medans Sheva springer och nästan rammlar ner men man får trycka som en galning på X för att hon ska klättra upp. Jag och min bror gjorde om den skitmånga gånger. Jag spelade som Sheva och jag tryckte ju nästan söder kontrollen för att komma upp :D Sem sha sheva springa ner och hoppa över stenen Chris puttat ner. Sen får ni väl se.. ;) Citera
Garone Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Skrivet 25 Mars 2009 Tja, jag och en polare har problem med sista banan på re5 (den man möter wesker på). fattar inte riktigt vad man ska göra, Sheva springer ut på dena dära bron och den rasar man det spelar inte roll hur mkt jag trycker på x, hon trillar ner endå. och Chris kan inte hoppa över stenen som han knuffar ner så han kan hjälpa Sheva, hur f*n ska man göra?? Kanske är ett glapp i din X knapp? Det gick utan svårigheter på första försöket för mig. Citera
Npoti Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Skrivet 26 Mars 2009 Tja, jag och en polare har problem med sista banan på re5 (den man möter wesker på). fattar inte riktigt vad man ska göra, Sheva springer ut på dena dära bron och den rasar man det spelar inte roll hur mkt jag trycker på x, hon trillar ner endå. och Chris kan inte hoppa över stenen som han knuffar ner så han kan hjälpa Sheva, hur f*n ska man göra?? Kanske är ett glapp i din X knapp? Det gick utan svårigheter på första försöket för mig. asså min infinite ammo funkar inte :S Citera
Garone Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Skrivet 26 Mars 2009 Tja, jag och en polare har problem med sista banan på re5 (den man möter wesker på). fattar inte riktigt vad man ska göra, Sheva springer ut på dena dära bron och den rasar man det spelar inte roll hur mkt jag trycker på x, hon trillar ner endå. och Chris kan inte hoppa över stenen som han knuffar ner så han kan hjälpa Sheva, hur f*n ska man göra?? Kanske är ett glapp i din X knapp? Det gick utan svårigheter på första försöket för mig. asså min infinite ammo funkar inte :S Man måste låsa upp det igenom att spela mercenaries först. Citera
Npoti Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Skrivet 26 Mars 2009 Tja, jag och en polare har problem med sista banan på re5 (den man möter wesker på). fattar inte riktigt vad man ska göra, Sheva springer ut på dena dära bron och den rasar man det spelar inte roll hur mkt jag trycker på x, hon trillar ner endå. och Chris kan inte hoppa över stenen som han knuffar ner så han kan hjälpa Sheva, hur f*n ska man göra?? Kanske är ett glapp i din X knapp? Det gick utan svårigheter på första försöket för mig. asså min infinite ammo funkar inte :S Man måste låsa upp det igenom att spela mercenaries först. måste man klara hela mercenaries? Citera
Garone Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Skrivet 26 Mars 2009 Tja, jag och en polare har problem med sista banan på re5 (den man möter wesker på). fattar inte riktigt vad man ska göra, Sheva springer ut på dena dära bron och den rasar man det spelar inte roll hur mkt jag trycker på x, hon trillar ner endå. och Chris kan inte hoppa över stenen som han knuffar ner så han kan hjälpa Sheva, hur f*n ska man göra?? Kanske är ett glapp i din X knapp? Det gick utan svårigheter på första försöket för mig. asså min infinite ammo funkar inte :S Man måste låsa upp det igenom att spela mercenaries först. måste man klara hela mercenaries? Tror inte det... Har inte fått den själv ännu. Citera
Npoti Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Skrivet 26 Mars 2009 Tja, jag och en polare har problem med sista banan på re5 (den man möter wesker på). fattar inte riktigt vad man ska göra, Sheva springer ut på dena dära bron och den rasar man det spelar inte roll hur mkt jag trycker på x, hon trillar ner endå. och Chris kan inte hoppa över stenen som han knuffar ner så han kan hjälpa Sheva, hur f*n ska man göra?? Kanske är ett glapp i din X knapp? Det gick utan svårigheter på första försöket för mig. asså min infinite ammo funkar inte :S Man måste låsa upp det igenom att spela mercenaries först. måste man klara hela mercenaries? Tror inte det... Har inte fått den själv ännu. okej för infinte ammo kommer när man klarar ut de. men när jag sätter på den händer f*n inget Citera
DiRtY Skrivet 28 Mars 2009 Författare Rapport Skrivet 28 Mars 2009 har iallafall klarat banan nu. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.