💬
Logga in
Fuska.se

Hur Gör Man?

7 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

hur får man en x-box 360 dosa att funka till datorn.

ps jag vet att det går men jag vet inte hur man gör såjag villl inte ha några svar som ex det går inte.

Nivå 16 · Legendfuskare

Flyttar till dator forumet.

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Menar du till skärmen eller själva datorn? Förstår inte riktigt varför det skulle vara nödvändigt att koppla den till datorn?

Nivå 5 · Fuskare

har du xbox kontroll med sladd ska de vara att bara koppla in den i usb'n

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

<br />Menar du till skärmen eller själva datorn? Förstår inte riktigt varför det skulle vara nödvändigt att koppla den till datorn?<br />

<br /><br /><br />

Underlättar när man spelar portade spel som t.ex Dead Space där PC kontrollerna är fawkade.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

<br />Menar du till skärmen eller själva datorn? Förstår inte riktigt varför det skulle vara nödvändigt att koppla den till datorn?<br />

<br /><br /><br />

Underlättar när man spelar portade spel som t.ex Dead Space där PC kontrollerna är fawkade.

Aha. Varför skriver du <br /> hela tiden?
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

<br />

↗ till inlägget

<br /><br /><br /><br /><br />Underlättar när man spelar portade spel som t.ex Dead Space där PC kontrollerna är fawkade.<br />
<br />Aha. Varför skriver du <br /> hela tiden?<br /><br /><br /><br />

Blir så när jag trycker på "svara" och jag pallar inte ta bort det...

↗ till inlägget

hur får man en x-box 360 dosa att funka till datorn.

ps jag vet att det går men jag vet inte hur man gör såjag villl inte ha några svar som ex det går inte.

http://tinyurl.com/davtcr

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in