vet någon när GTA 5 släps?
Vet Någon När Gta 5 Släps
Ingen vet nått om gta 5, inge vet när det släpps eller nått om det.
Inte ens Rockstar själva vet riktigt när det ska släppas. Möjligen vilket år men... Inte mer än så.
GTA 4 har ju släppts ganska nyligen, så tror inte dom har planerat att släppa 5an än.
De har börjat jobba med det. Det finns inte som "spel" men de håller på att komma på vilka saker de ska ha med i spelet och sånt.
Jag läste någonstans att de redan gjort klart "Storyn" till de nästa GTA (5). Och de är långt ifrån att vara klart såklart, och de lär ta en 2 år till innan vi får se något om det.
↗ till inläggetNja, 2 år innan man får se nått?Jag läste någonstans att de redan gjort klart "Storyn" till de nästa GTA (5). Och de är långt ifrån att vara klart såklart, och de lär ta en 2 år till innan vi får se något om det.
Nån trailer borde ju komma innan 2011.
jag såg någon stans att det skulle släpas 2010
↗ till inläggetIsåfall kan det inte varit sant,eftersom att det inte var så längesen 4:an kom ut.jag såg någon stans att det skulle släpas 2010
↗ till inläggetVisa bevisenjag såg någon stans att det skulle släpas 2010
4 kom ut nyss så blir nog inte en 5 på ca 2-3 år
GTA 5? Visste inte ens att det fanns någonting om det en.
↗ till inläggetGTA 5? Visste inte ens att det fanns någonting om det en.
Det gör det inte heller.
Kanske sent 2010/tidigt 2011.
Att det kommer då menar jag :)
Gta 5 kommer att komma svin sent FÖR attdom ska ju göra "Gta IV : The Lost And The Damned" nu så det kommer att ta några år... :(
Så du menar att de inte kan jobba på två saker samtidigt eller?
↗ till inläggetGta 5 kommer att komma svin sent FÖR attdom ska ju göra "Gta IV : The Lost And The Damned" nu så det kommer att ta några år... :(
Lost And Demand heter det väl :lol:
längtar redan till nästa GTA :)
hoppas det blir lika stort och fritt som SA bara,har tröttnat på att vara instängd i en stad på alla GTA utom ett.
Det heter faktiskt Lost and Damned xD
↗ till inläggetÄr det inte nästan helt likadant som Gta IV bara att nya missions och motorcykels modeller?↗ till inläggetGta 5 kommer att komma svin sent FÖR attdom ska ju göra "Gta IV : The Lost And The Damned" nu så det kommer att ta några år... :(
hoppas det blir lika stort och fritt som SA bara,har tröttnat på att vara instängd i en stad på alla GTA utom ett.
↗ till inlägget↗ till inläggetVisa bevisenjag såg någon stans att det skulle släpas 2010
http://www.videogamesblogger.com/2008/04/1...n-fall-2010.htm