Hoppa till innehåll

Cpu Kärna Sönder?

RazerInc

Rekommendera inlägg

& BIOS kan man komma in i när man statar den

hahaha LÄS inläggen!! Är inte r-tard. står att man ska klicka F9>Klickar>Intget händer

Står det att du skall trycka på F9 då? Det kan vara olika knappar från moderkort till moderkort.

japp det gör det. testade alla knapparna (F7-F12) inget händer med dem. ibland kan jag komma till boot device rutan. (F10)

min är f2 för bios & min förra Ctrl+Alt+Del Redigerat av pallainte
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

När inget händer när du trycker på de knappar som står i manualen för ditt moderkort har du antingen fått fel moderkort eller så är det helt paj! Om du fått fel moderkort gäller svensk lag och du ska få en ny utan kostnad.

Det är en bärbar så hur går det till då?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När inget händer när du trycker på de knappar som står i manualen för ditt moderkort har du antingen fått fel moderkort eller så är det helt paj! Om du fått fel moderkort gäller svensk lag och du ska få en ny utan kostnad.

Antingen ska de byta ut det som är fel i din bärbara annars ska du nog få en helt ny bärbar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Antingen ska de byta ut det som är fel i din bärbara annars ska du nog få en helt ny bärbar.

tack. ska jag göra en backup av allt på HD:en och sen lämna in?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tack. ska jag göra en backup av allt på HD:en och sen lämna in?

Ja, det rekommenderar jag.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har du samma prob som jag har eller?

mhm hade det. men nu funkar allt.

Gör en boot.ini och skriv in detta om du har home premium (bara att ändra namnet "Windows Vista Home Premium" till tex Ultimate

timeout=3
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Windows Vista Home Premium" /NOEXECUTE=OPTIN /FASTDETECT /NUMPROC=4

sen lägger du boot.ini i C:\

Skriv Msconfig i sök rutan

klicka normal start och sen värkställ-

Klika Ok o starta om datan. Sen ska vara klart

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har du samma prob som jag har eller?

mhm hade det. men nu funkar allt.

Gör en boot.ini och skriv in detta om du har home premium (bara att ändra namnet "Windows Vista Home Premium" till tex Ultimate

timeout=3
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Windows Vista Home Premium" /NOEXECUTE=OPTIN /FASTDETECT /NUMPROC=4

sen lägger du boot.ini i C:\

Skriv Msconfig i sök rutan

klicka normal start och sen värkställ-

Klika Ok o starta om datan. Sen ska vara klart

lol knasigt, fick ett tips på ett annat forum--> "Try unchecking the box and restart your computer...that should bring them all back up"

funka f*n fast jag hadde testat det innan.

Redigerat av Fatal1tyPro
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...