Gäst patrikking Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Skrivet 28 Mars 2009 YO! ;) HAr trötnat lite på cs så... Finns det nåt bra online spel(Måste ej vara men gärna) som man går up i level och e ballt och roilgt. Ge länk gärna och skriv vad man gör i spelet och vad det handlar om. INTE RUNESCAPE,HABBO OCH SÅNT S**T!!!!!!!!!!!!! :angry: plz. :P Citera
CeZ Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Skrivet 29 Mars 2009 (redigerat) WoW, eller om du vill köra gratis lagligt: Archlord eller Silkroad. Redigerat 29 Mars 2009 av Collez Citera
Jolt Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Skrivet 29 Mars 2009 Flyff, Tibia, Cabal, Rohan, Warrock. Dom två sista har jag inte testat så är inte helt säker på vad det är. Citera
CeZ Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Skrivet 30 Mars 2009 Warrock borde du gilla om du gillar BF2 online. Det är på ett ungefär samma sak. Citera
Denisb Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Skrivet 30 Mars 2009 Warrock borde du gilla om du gillar BF2 online. Det är på ett ungefär samma sak. NEVA!!! BF serien pwnar nu och för evigt. OT: Prova Archlord, eller Age Of Conan ? Den sista tror jag kostar nu ? /7Denis Citera
TheGreatest Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Skrivet 30 Mars 2009 http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm?gameid=0&bhcp=1 Citera
Str4ndB3rg Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Skrivet 31 Mars 2009 (redigerat) Warrock är helt gratis va? Men asså när jag laddade när ner det (laglit). Så förstördes datan :/ http://warrock.gamersfirst.com/new_user.php?cid= Redigerat 31 Mars 2009 av IceColdBaby0o Citera
Encoder Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Skrivet 31 Mars 2009 FIESTA ONLINE!!!!! Liknar lite WoW och e skit roligt (OPS, liknar lite manga) Ladda hem det på www.outspark.com Grymt roligt , Kostar nadda. Om du vill ha speciall saker kostar det :( Citera
Str4ndB3rg Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Skrivet 31 Mars 2009 CHeckade fiesta på youtube. Det är exakt lika dant som WoW är. Bara att det är gratis så fiesta är ett bra spel om du vill att det ska va gratis. Och som nån annan sa innan WarRock finns some är ganska roligt kommer fortfarande iihåd det =) (Vågar inte installera det xD) Citera
Vendetta Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Skrivet 31 Mars 2009 CHeckade fiesta på youtube. Det är exakt lika dant som WoW är. Bara att det är gratis så fiesta är ett bra spel om du vill att det ska va gratis. Och som nån annan sa innan WarRock finns some är ganska roligt kommer fortfarande iihåd det =) (Vågar inte installera det xD) Som WoW? Nej, nej, nej, du måste ha fått något fel där. Ontopic: WoW, archlord (tror jag det hette) maplestory, warhammer online, rakion, gunz, 12sky, 8moons (eller vad det hette...) Citera
Encoder Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Skrivet 31 Mars 2009 Inte exakt som WoW *Men* Fiesta är bra för att vara gratis. "2 million Players"! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.