Encoder Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 HJälp mej snälla, JAg har haft svin bra ping och nu svin dåligt. JAg har tagit pause i cs ett tag och börjat spelat lite mindre men det gör vell ingenting ? :o . SNÄLLA HJÄLP MEJ... Vi har 8 mib sekund och jag tror det vell e bra? :huh: är väldigt tacksam med svar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 Stänga av program till exempel MSN, utorrent osv.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 30 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 Något mer? .... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 Vissa servrar är på ställen långt borta eller att dom har dåligt internet som kan göra att det laggar mera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 31 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 Men....... Dom server jag kör har jag alltig haft bra ping :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 31 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 Asså! :o , Pingen blir typ bara värre. När jag startar counter strike har jag 4.0 fps! LOL, och när jag spelar 20-30. LOOLOOL . När jag startade spelet förut hade jag 30 fps och cirka 100 fps när jag spelade. LOL kan nån hjälpa mej?! :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BADAiM Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 Vertikal sync off på Nvidia. Btw spelar FPS inte så stor roll på din "latency". FPS spelar roll för grafiken. Har du router eller kabel internet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 1 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Jag har Router :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 Asså! :o , Pingen blir typ bara värre. När jag startar counter strike har jag 4.0 fps! LOL, och när jag spelar 20-30. LOOLOOL . När jag startade spelet förut hade jag 30 fps och cirka 100 fps när jag spelade. LOL kan nån hjälpa mej?! :bah:LOL? LOOLOOL? lol. Vilket betyder: Jag vet inte vad problemet är. Men som Payback sa kan det också beror på andras internet eller liknande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg