om du har spaden så gå till ljusa världen och gräv överallt i gläntan där de
finns blommor (gläntan där en kille står och visslar för massa djur) :1_ilies10:
om du har spaden så gå till ljusa världen och gräv överallt i gläntan där de
finns blommor (gläntan där en kille står och visslar för massa djur) :1_ilies10:
har four swords kommit ut när jag frågade efter det för två dar sen hade det inte det (konstig affär)?
ehh ja four swords har kommit ut det tog 1 timme sen klara jag det för jag körde a link to the past men jag hade kört det innan på snes
m det hade jag också
Hur når man Stora Kistan i templet i Skull Wood? :(
det är bara att pröva sig fram :)
Hmm.. Jag gav upp och gick på upptäcksfärd då jag hittade en warpplatta i öken (6-flygställe) där jag kom in till något ställe där man får Cane of Somaria men jag kommer inte till Bossen! :(
Säg! Jag har försökt allt:
Göra ett block från Den där röda staven. Den ficka jag över till andra sidan hålen men det gick inte att använda hookshot på den!
Använda hookshot.
Jag klarade det! //Jonash
Hur kommer man till Bossen i Istemplet då? :(
???
det är bara att pröva sig fram ganska komplicerat att förklara men när du har hämtat den blå rocken ska du ut sen till det stora blocket som finns ta bort det sen ner i det
för att komma in måste du hålla på med spegeln ganska mycket för att hitta rätt ställe
Puh, jobbigt men jag letar efter Turtle Rock nu! Tack för svaren ändå, men jag har 6 kristaller nu men fattar inte var det finns någon warp-platta i närheten av ingången, bara under ju! (Den man använde för tredje Medaljongen)
turtle rock e uppe i bergen
Ja, men jag kommer inte till bergen via någon warp-platta, hur kommer jag dit?
jag har för mig man ska gå igenom en massa grottor och en massa sånt men det är väldigt högt upp kommer jag ihåg :P
Jag hittade en guide nu! tack! :)
Jag ska nog spela fritt nu!
Sry för dubbelpost men jag har klarat Ganon nu! *Puh!* Hur gör man nu, det står bara
"Total Lives used: 057
The End"
du får starta om spelet
Tack igen!
Men på Pyramiden finns det ju flera hål, ett för Mysterius Pond, ett för att komma till Ganon, ett för att komma till "The palce of Four sword", och ett som jag inte vet hur man kommer till! Den är på vänster sida av Pyramiden med statyer på båda sidorna och det går inte att hoppa till den uppifrån. Det går att hoppa ner på marken om man kommer ut därifrån men hur kommer man in?? :(
Hur gör jag för att komma in i sjätte templet??? Man ska ha någon blixtgrej men var får jag den. Jag har letat så jag blir galen.
Jag har klarat spelet och fått alla hjärtbitar
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in