Gothia cup, lana. Det är min sommar.
Den Stora Sommar-tråden!
↗ till inläggetJa! Fiska! Det måste jag också göra, sjukt roligt ;)Köpa nytt fiskespö och dra ner till sjön och fiska. Vi kanske åker och hälsar på släkt i Tyskland. Sen kanske vi åker till något annat roligt land.
↗ till inlägget↗ till inläggetJa! Fiska! Det måste jag också göra, sjukt roligt ;)Köpa nytt fiskespö och dra ner till sjön och fiska. Vi kanske åker och hälsar på släkt i Tyskland. Sen kanske vi åker till något annat roligt land.
Japp snart är båten i och det är dags att storma havet :)
annars hoj åkning. :)
↗ till inlägget↗ till inläggetKöpa nytt fiskespö och dra ner till sjön och fiska. Vi kanske åker och hälsar på släkt i Tyskland. Sen kanske vi åker till något annat roligt land.
Ja! Fiska! Det måste jag också göra, sjukt roligt ;)
Japp snart är båten i och det är dags att storma havet :)
annars hoj åkning. :)
Själv fiskar jag i min Farfars båt :D Vid hans sommarstuga. Dock är det bara en sjö, men det är riktigt roligt ändå!
↗ till inläggetKöpa nytt fiskespö och dra ner till sjön och fiska. Vi kanske åker och hälsar på släkt i Tyskland. Sen kanske vi åker till något annat roligt land.
Fiska. Ahh :) , låter riktigt härligt!
Åka på Sverigecupen och gothia cup. Sen så kanske jag ska spela något med vårt band och åka i väg nånstarns.
Solen börjar komma på riktigt. Gött!
Jepp! :D Är säkert 20 grader här nere i skåne, härligt!
↗ till inläggetJepp! :D Är säkert 20 grader här nere i skåne, härligt!
Var i Skåne bor du?
I sundsvall är det runt 15 -17 grader skulle jag tro :D
↗ till inläggetDet är varmt det också! Bara om solen tittar fram så är det ju alltid hyffsat ^^I sundsvall är det runt 15 -17 grader skulle jag tro :D
20 grader i Hällnäs :D
+21 här och var mycket varmare igår.
Nu är det 23,5! Härligt! :D
↗ till inläggethööör!!!!
En i min wow-guild är från Höör! ;D
Köpte en solsäng iförrgår. Somnade på den ute på vår altan igår, fyfan va najs det var!
höööör-town goddangsssszzszz!
for hilvidde fiddor snart sommar ju!
jag ska va ute i solen, musisera en hel del och såklart äta mycket vattenmelon.
jag kanske även åker på festivaler, men man vet aldrig med mig. helst av allt vill jag bara slippa klippa gräset och att mina grannar ska sluta spela polsk radio i renoveringsbyggställningen 18 timmar om dygnet
↗ till inlägget2 hahaEn i min wow-guild är från Höör! ;D
Köpte en solsäng iförrgår. Somnade på den ute på vår altan igår, fyfan va najs det var!
vet icke vad som ska hända i sommar. hoppas få tag på biljett till zappa plays zappa, men det är det enda jag tänkt på
↗ till inläggethöööör-town goddangsssszzszz!
for hilvidde fiddor snart sommar ju!
jag ska va ute i solen, musisera en hel del och såklart äta mycket vattenmelon.
jag kanske även åker på festivaler, men man vet aldrig med mig. helst av allt vill jag bara slippa klippa gräset och att mina grannar ska sluta spela polsk radio i renoveringsbyggställningen 18 timmar om dygnet
POLSKA!
Får jag fråga herren om han njuter av kyckling?