Hej! :) , Har tänkt på att göra en Twink och svaret är : Ja!, Men jag har ett problem : Jag vet inte vad för sorts Class och Race jag ska ha, Så jag har och tänkt fråga er ! :) ( Har tänkt att göra en Horde )
Jag Tänker Göra En Twink Undrar Vilken Ni Tycker Är Bäst!
Vilken lvl? 19? 29? 39? 49? :P
LvL 19 B)
Paladin. Köp alla dyra enchants för de kommer att stanna kvar i nästa patch.
Daniz, är det så att 19 twinks kommer bli nerfade?
EDIT : Själv kör jag BE hunter. Jag tycker själv att hunter is the shit och äger upp alla. :D
Jag tycker att du ska köra Troll/orc hunter pga av deras berserker rage eller vad den nu kallas. ;)
Hunter eller rogue.
Hunter , för det krävs ingen skill
För skill Mage eller Warlock
Human Rogue för Every Man For Himself och lite mer Stealth Detection sen talents för stealth detection.
Orkar inte BE Paladin iallafall för att min main är det. :P
↗ till inläggetGör en Orc Warlock eller en troll hunter.Orkar inte BE Paladin iallafall för att min main är det. :P
Hunter är lätt det bästa ;) Inget spöar en twink hunter i stort sett.
Jag tkr att spela som healer eller pala/warr med shield är ganska trist.
Hunter är en klar vinnare :)
↗ till inläggetSjälvklart, men du borde ha 80 main före du gör en twink.Hunter är en klar vinnare :)
↗ till inläggetMage? Warlock? Skill? Kom igen, det är en twink - du klickar en knapp och vinner/vinner inteHunter , för det krävs ingen skill
↗ till inläggetHaha agree, hunters måste man kunna kita, annars suger dem. Så det krävs skill mkt mer för hunters än för mages/locks i lvl 19..↗ till inläggetMage? Warlock? Skill? Kom igen, det är en twink - du klickar en knapp och vinner/vinner inteHunter , för det krävs ingen skill
Hunter eller rogue imo
"Självklart, men du borde ha 80 main före du gör en twink."
Jo, Men skulle vela ha en nu :P
Har en fråga : Hur gör man den där QUOTE saken ??
↗ till inläggetHehe, alltså.. Du kommer inte kunna ha en twink utan en main, du behöver sholdersen/trinketen för Emblem of Heroism etc, från 1000-2000guld minst. Klokt att vänta men du gör som du vill."Självklart, men du borde ha 80 main före du gör en twink."
↗ till inläggetDu klickar på svara som finns till höger om meddelandet"Självklart, men du borde ha 80 main före du gör en twink."
Har en fråga : Hur gör man den där QUOTE saken ??
Hehe, alltså.. Du kommer inte kunna ha en twink utan en main, du behöver sholdersen/trinketen för Emblem of Heroism etc, från 1000-2000guld minst. Klokt att vänta men du gör som du vill.
Jag vet att man måste ha 1000 - 2000 Guld minst, Jag ska göra en Twink och göra den så bra jag kan .
Hehe sudda nog lite för mycke :)