💬
Logga in
Fuska.se

Pengarfusk Till Gta 4

15 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Finns det pengarfusk till gta:vc

Nivå 0 · Nykomling

Tror inte det, men du kan alltid ladda ner en trainer, jag tror att dom har en sån här på fuska (?)

tror inte det! :o

Nivå 0 · Nykomling Bossen Admin
8 Apr 2004
Nivå 0 · Nykomling

nää ja tror inte de men döda nåra fnask så får du pengar

Nivå 0 · Nykomling

Gta vc är inte gta4. Det nya gta är gta 4

Nivå 0 · Nykomling

gta 4 e gta 3

9 Apr 2004
Nivå 0 · Nykomling

Jag tror inte att det finns penga fusk. Men varför ha pengar när man kan fuska till sig vapen och sånt ;)

gta 4 e gta 3

Nej.

GTA 4 är tänkt att vara ett muliplayer spel men dock har inte Rockstars Game på börjat spelet.

GTA3 är 3:an Vice Är 4:an och 5:an är San Andreas som ska komma ut!!

Nivå 0 · Nykomling

San Andreas kan man förhands boka!

16 Apr 2004
Nivå 0 · Nykomling

Finns det pengarfusk till gta:vc

det finns inte men det är ganska enkelt att fixa penger (med ett fusk så klart)

Om du har ett garage så gå och sno en polisbil och ställ den i garaget, sen börjar man polisuppdraget och går ut ur garaget så det stängs, skriv sedan in "bigbang" och då kalrar man det, då är det bara att gå in i polisbilen och gå ut ur garaget och skriva in "bigbang" och fårtsätta så

23 Apr 2004
Nivå 0 · Nykomling

Vad är GTA 4.Jag bara undrar!!

Vad är GTA 4.Jag bara undrar!!

*Suck*

Läs igenom allt... <_<

Det är det fjärde spelet inom GTA serien och den heter Vice City!

Nivå 0 · Nykomling

det är inget. Vice city är uppgradetringen på trean men då blir det fyran men eftersom san andreas blir fyran så måste vice city bli trean, precis som vanliga trean. och det är inte en uppgradering så det måste bli fyran som är vice city och san andreas äe 5:an fast ändå inte. :wacko: :wacko: :wacko: :wacko:

Bedömm själv.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

3:AN HADE bättre story än det inkompotenta 4:an

det är inget. Vice city är uppgradetringen på trean men då blir det fyran men eftersom san andreas blir fyran så måste vice city bli trean, precis som vanliga trean. och det är inte en uppgradering så det måste bli fyran som är vice city och san andreas äe 5:an fast ändå inte. :wacko: :wacko: :wacko: :wacko:

Bedömm själv.

Det är ingen jäkla uppgradering!

Det är ett spel men det heter inte GTA4 men det är det ändå. Dom har väl kanske börjat att ha namn på spelen istället för att bara skriva: GTA 4, GTA 5, GTA 6 och så vidare. Det blir ju inge kul!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in