Moody Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Varför bytta server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 (Imaginary @ 08/04-2004 12:43:49) Bytet skall förhoppningsvis ta högst en timma om allt går problemfritt.. Vet du när på dygnet som bytet kommer att utföras? Vet inte riktigt men det kommer antingen att ske tidigt på dagen eller sent på dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Hoppas tidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 (redigerat) jad et hoppas jag me :D Redigerat 8 April 2004 av Nyllet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Jag med..för jag vanar sent varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Men varför ska man bytta Server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 kanske för att den här servern inte är bra..... Bytte ni sida när man hade förlorat alla sina innlägg ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 kanske för att den här servern inte är bra..... Bytte ni sida när man hade förlorat alla sina innlägg ? de lär inte va nå fel på servern...dom kanske bara förbättrar?antagligen snabbare å större, vad vet jag? ZMaster_92: de stavas byta inte bytta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Varför bytta server? För att sidan ska bli snabbare och bättre att använda :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Jaha men då ska vi bytta server så klart! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Kommer man kunna vara inloggad när bytet pågår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.