Efter att köpt Cloak för 50 Frost för någon vecka sen samlade jag ihop de sista Frost för att köpa T10 Shoulders :D Grymt snygga (Rogue).
Dagshändelser I Wow.
Vi har kört ICC 10 och downat Saurfang. Vi körde även Marrowgar i ICC 25 och jag fick tank bracers!! :'D Sen tog vi Yogg-saron och nästa vecka börjar HM's. Tack för pvp tipsen btw!! Kan inte vänta till nästa vecka då nya kvarteret i icc släpps.
↗ till inläggetMy god! Grats! : ooooGick upp till LvL 10
Fick T10 headen på Min lock finally :D
Körde även Onyxia 10 lite kort :P
gått upp till lv 13 med min gnome mage och håller på och sparar till ett lv 20 mount medan jag levlar
lv 15 nu. har köpt mountet men behöver 4 g för att lära mig rida det. det är så svårt att få ihop till en g och jag måste ha 3 till :(
om nån spelar på servern wildhammer, skulle man kunna få ett littet bidrag? :rolleyes:
Hade du spelat på Frostmane hade du fått, brukar ge nybörjare guld om jag vet att de inte har en main ^^
Träffade en level 22 Hunter eller så förut som börjat spelat och han hade skinnat ihop efter länge till en quiver som jag gjorde i LW åt honom. Han var så trevlig att jag gav honom 100g, han blev hyfsad glad :)
↗ till inläggetDu behöver inte skriva varje level du tar, du kan skriva när du dingar 10,20,30 osv.LvL 13
↗ till inläggetdet står dagshändelser i wow, då får han väl berräta vad han gjort den dagen om han vill↗ till inläggetDu behöver inte skriva varje level du tar, du kan skriva när du dingar 10,20,30 osv.LvL 13
↗ till inläggetdet står dagshändelser i wow, då får han väl berräta vad han gjort den dagen om han vill↗ till inläggetLvL 13
Du behöver inte skriva varje level du tar, du kan skriva när du dingar 10,20,30 osv.
Ja men det känns lite onödigt med små saker typ som om jag skulle säga, "Idag gick jag ca 20 steg."
Känns lite som spam.
↗ till inlägget-_-Sorry =P tänkte inte på det ;)
EDIT: 888e inlägget :D
OnT: Ja eftersom min gamla guild Sanitarium disbandade så kom jag in i Drain Bamage som ligger runt 4:a eller 5:a i progress på realmen. Slutade lira med en arena partner eftersom han tyckte att skype var noobigt.. Vi var på 1,8k rating som max. Antagligen U10 Hm's för att nå Algalon eller ICC25 Putri ikväll.
↗ till inläggetVi fick ner festergut till 4,4% :PGlömde nämna det igår men ja, one shotta Saurfang med guilden. Även första gången guilden downade honom :)
Sen försökte vi med Festergut i 2 timmar typ och kom till typ 30% som bäst, dock körde vi med 7 healers och berserk timern var väldigt nära när vi wipade :P
Körde Rotface i 5 timmar. Sjukt svår. Vi har alla ICC gear men taktiken är inte rolig :( Inte testat Festergut än, vill spela båda 10man också, men vi wipade 3 timmar på hundarna i 10man, svårare än 4 första bossarna lol :(
↗ till inläggetHAHAHA, usch!men vi wipade 3 timmar på hundarna i 10man
Festergut och Rotface nere i 10-manna. SJUKT enkla på 10-man. Putricide nere på 60% ~
Allt handlar om oozecontrolling.
Ska köra 10manna ikväll, vi fortsätter från i onsdags så de 4 första är redan döda. Hoppas på att få ner åtminstonde Festergut eller Rotface :P
Första raiden på ett halvår, IC10 :) mitt guild hade kommit till fjärde bossen men vi wipade bara, kul ändå. Hade nästan det bästa gearet som gick att få innan 3.1 men min dps låg ändå runt alla andra i guildet :)
Oj oj asså Beasts, Jaraxxus och Faction Champions one shottade i grand crusade 25. Wipefest på twins dock. De har tydligen buffad dom så att zerg taktiken inte funkar längre. Putricide är jävligt dryg i 25 manna asså... Kom till P2.(Skippat Rotface och Festergut eftersom jag inte kunde tanka förut och jag fick joina saven på Putricide.)
↗ till inläggetAldrig funkar med zerg på twins lol. Han är inte buffad :) Han är ezmode om alla fokuserar.Oj oj asså Beasts, Jaraxxus och Faction Champions one shottade i grand crusade 25. Wipefest på twins dock. De har tydligen buffad dom så att zerg taktiken inte funkar längre. Putricide är jävligt dryg i 25 manna asså... Kom till P2.(Skippat Rotface och Festergut eftersom jag inte kunde tanka förut och jag fick joina saven på Putricide.)
Själv har jag gjort Daily HC på mina chars :)